منابع صهیونیست ارسال پهپاد هدهد ۳ بر فراز پایگاه نظامی مهم این رژیم را نشان دهنده ضعف و بسیار خطرناک توصیف کرد.

صهیونیستها: حزب الله فردا با ۲۰ پهپاد انتحاری حمله خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به پهپاد هدهد ۳ که حزب الله به سمت پایگاه نظامی مهم رژیم صهیونیستی روانه کرد، اعلام کردند: هشت دقیقه ویدئوی حزب الله میزان ضعف ما را نشان می‌دهد و این شرم آور و ننگ آور است.

رسانه‌های صهیونیست بیان کرد: این ویدئو بسیار نگران کننده است به طوری مراکز بسیار حساس اسرائیل را به تصویر کشیده است. نیروهای حزب الله بدون هیچ مزاحمتی بر فراز پایگاه رامات داوید پهپاد به پرواز درمی آورند و هر کاری دوست دارد انجام می‌دهند و احدی هم با پهپادهای آنها مقابله نمی‌کند. این فایل ویدئویی خطرناک است. حزب الله همانند کتاب باز ما را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.

این منابع صهیونیست اذعان کردند: برای اولین بار از زمان جنگ است که حزب الله پایگاه رامات دیوید را تهدید و تصاویر آنرا منتشر می‌کند. حزب الله به جنگ روانی ادامه می‌دهد و امروز تهدیدی علیه نیروی هوایی اسرائیل انجام داد. پس از این فایل ویدئویی حزب الله ۲۰ پهپاد انتحاری خواهد فرستاد تا پایگاه رامات دیوید را منهدم کند. پهپاد زمان طولانی پرواز کرده و کاری برای رهگیری یا انداختن آن انجام نشده است.

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند: حزب الله بیهوده پهپاد برای تصویر برداری از پایگاه هوایی نمی‌فرستد. حزب الله امروز پهپاد تصویربرداری می‌فرستد و فردا پهپاد انتحاری می‌فرستد تا پایگاهی که به تصویر کشیده را هدف قرار دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.