مدافع گرجی را باید یکی از مهم‌ترین بازیکنان پرسپولیس در فصل آتی دانست.

گئورگی گولسیانی در گفت‌وگو با قدس: حضور در یورو را مدیون بازی در پرسپولیس هستم

به گزارش قدس آنلاین، مدافعی که حالا پس از تجربه یورو آبدیده‌تر شده ومی‌تواند به عصای دست گاریدو در پرسپولیس تبدیل شود. گولسیانی بر خلاف تحلیل‌هایی که این روزها بابت ضعف احتمالی پرسپولیس می‌شود اما به آینده تیمش عمیقاً امیدوار است.

*همچنان مدعی

او درباره اینکه پرسپولیس فصل بعد هم آیا قادر به رقابت با دیگر مدعیان خواهد بود، این جملات را به زبان آورد:« حتماً یکی از مدعیانی قهرمانی خواهیم بود و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد. شخصیت پرسپولیس شخصیت قهرمانی است. ما بازیکنانی خوبی در ترکیب خود داریم. درست است که برخی رفته‌اند و من برای همه دوستان  در تیم جدیدشان آرزوی موفقیت می‌کنم اما مطمئن باشید تیمی که فصل بعد نیز تحت نام پرسپولیس در لیگ حضور خواهد داشت، باز هم مدعی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. ما بازیکنان قابل توجهی به خدمت گرفتیم و مدیران باشگاه تلاش کرده‌اند به جای بازیکنانی که از تیم جدا شدند، نفرات با تجربه‌ای را به خدمت بگیرند».

*تمجید از گاریدو

گولیسانی با تمجید از عملکرد گاریدوحرف‌هایش را ادامه داد:« در این مدت که با او هستیم به این نتیجه رسیدم که عاشق کار است. از روز اول که وارد تمرین شد و با ایشان رو به رو شدم متوجه شدم حس بسیار خوبی نسبت به محیط کارش دارد و به دنبال موفقیت است. گاریدو مربی بزرگی است. تمرینات متنوعی دارد و می‌داند که انتظاراتی از این تیم وجود دارد. فضای باشگاه ما را به خوبی می‌شناسد. درست مثل خود من که از روز اول حضورش در این باشگاه سعی کردم بهترین عملکرد ممکن را از خود به جا بگذارم تا هواداران از ما راضی باشند. مطمئن هستم با حسی که در وجود سرمربی تیم ما قرار دارد و مسئولیت پذیری همه بازیکنان، این فصل هم با گاریدو مدعی قهرمانی خواهیم بود».

*تجربه حضور در یورو

گولسیانی درباره اینکه تجربه حضور در یورو تا چه اندازه به او کمک خواهد کرد تا بهترین عملکرد ممکن را از خود به جا بگذارد، این پاسخ را داد:« برای من بازی در یورو تجربه بسیار گرانبهایی بود. درکنار دیگر هم تیمی‌هایم توانستیم عملکرد خوبی در یورو از خود به جا بگذاریم و خاطرات خوبی را رقم بزنیم. تیمی بودیم که توانستیم پرتغال را شکست دهیم و این اتفاق بزرگی در دنیای فوتبال است که برای همیشه ثبت خواهد شد. من حضور خود در یورو را مدیون بازی در ترکیب پرسپولیس هستم. این‌جا خیلی آبدیده شدم و در لیگ ایران به تجربه کافی رسیدم تا در یورو بازی‌های خوبی انجام دهم. باید از باشگاه پرسپولیس هم تشکر کنم که چنین فضایی را در اختیار من قرار داد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.