عضو ارشد شورای مرکزی جنبش حزب‌الله لبنان از آمادگی این جنبش برای پاسخ به هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی علیه لبنان خبر داد.

عضو ارشد حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده پاسخ به هر گونه حماقت اسرائیل است

به گزارش قدس آنلاین، «شیخ علی الجابر» عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله در مصاحبه با پایگاه خبری «الرساله نت» تأکید کرد که لبنان هیچ ترسی از تهدیدات رژیم صهیونیستی ندارد.

وی گفت: آنچه در مجدل شمس رخ داد، در نتیجه جنایت اسرائیل است و ما تأکید کردیم که هر گونه حماقت اسرائیل را با قدرت پاسخ خواهیم داد.

الجابر همچنین به رژیم صهیونیستی درباره عواقب هر گونه اقدام احمقانه هشدار داد و گفت: لبنان تفرجگاه نیست و رژیم اشغالگر به زودی خواهد فهمید که این کشور گورستانی برای آن خواهد بود.

این عضو شورای مرکزی جنبش حزب‌الله افزود: اسرائیل در نبرد غزه شکست خورد و همچنان در شن‌ها و گل و لای آن گیر کرده است و ما به این رژیم توصیه می‌کنیم که به جای تجاوزگری که تنها به تلفات بیشتر منجر می‌شود، به جنگ پایان دهد.

الجابر با اشاره به ارسال پیام‌هایی به همه طرف‌های مربوطه و میانجی‌گرانی که تهدیدات رژیم صهیونیستی را منتقل کرده بودند، گفت: ما توصیه کردیم که به این رژیم درباره هر گونه ماجراجویی هشدار دهند چرا که بهای سنگینی برای آن خواهد داشت و رزمندگان ما به خوبی می‌دانند که اگر دشمن علیه لبنان مرتکب حماقت شد، چگونه پاسخ آن را بدهند.

به گزارش ایرنا، منطقه مجدل شمس در بلندی‌های اشغالی جولان شامگاه شنبه هدف حمله موشکی قرار گرفت. در پی این حمله، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند اما حزب‌الله اعلام کرد که هیچ ارتباطی با حمله مجدل شمس ندارد.

همچنین پایگاه خبری «آکسیوس» اعلام کرد که حزب‌الله به سازمان ملل اطلاع داده و بار دیگر تأکید کرده که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.