کارشناس اماراتی گفت سردار آزمون تنها نام بزرگی است که در تابستان امسال راهی لیگ این کشور شده است.

ستاره ایرانی تنها اسم بزرگ نقل‌وانتقالات لیگ امارات

به گزارش قدس آنلاین، سردار آزمون مقصدی غیرمنتظره را برای خود در نقل و انتقالات تابستانی انتخاب کرد. این ستاره ایرانی که فصل قبل در رقابت‌های سری A بازی می‌کرد تصمیم گرفت راهی لیگ امارات شود و پیراهن الاهلی را بر تن کند و همبازی سعید عزت‌اللهی شود.

به نوشته روزنامه الامارات الیوم، کارشناس اماراتی گفت سردار آزمون تنها نام بزرگی است که در تابستان امسال راهی لیگ این کشور شده است. ولید الشامسی، کارشناس ورزشی، گفت: باشگاه‌های اماراتی پیش از این بودجه زیادی داشتند و به همین خاطر بازیکنان بزرگی را جذب می‌کردند تا جایی که حتی بعضی از باشگاه‌ها بازیکن ۲۰ میلیون یورویی را جذب می‌کردند اما اکنون شرایط فرق کرده است و باشگاه‌ها بودجه لازم برای جذب بازیکنان بزرگ و سرشناس را ندارند و به همین خاطر مجبورند سراغ بازیکنانی بروند که اسم و رسم ندارند. در تابستان سال جاری بازیکنان شاخصی راهی لیگ امارات نشده‌اند و سردار آزمون تنها بازیکن بزرگ و سرشناسی است که راهی این لیگ شده است.

او ادامه داد: البته باید این را هم گفت که بازیکنان بزرگی که اخیرا راهی لیگ امارات شده‌اند، مثل پاکو آلکاسر و میرالم پیانیچ نتوانسته‌اند انتظارها را برآورده کنند. باشگاه‌های اماراتی عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشته‌اند و هدف آنها کیفیت بازیکن نیست البته العین در حال مذاکره با بازیکنان سرشناسی است و الشارجه هم قرار است بازیکنان خوب و سرشناسی را جذب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.