نماینده مردم «اقلید» در مجلس شورای اسلامی گفت:تیم اقتصادی دولت چهاردهم باید کارآمد و پاسخگوی مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

تیم اقتصادی دولت چهاردهم باید پاسخگوی مطالبات معیشتی مردم باشد

مسلم صالحی با اشاره به الزامات تشکیل کابینه دولت چهاردهم و رویکردهای اقتصادی آن، گفت: ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که کابینه چهاردهم باید از همه ظرفیت کشور به درستی استفاده کرده و موضوع مشارکت مردم در اقتصاد، برمبنای شعار سال را مدنظر قرار دهد.

نماینده مردم «اقلید» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تببین برخی اصولی که رهبر انقلاب برای انتخابه کابینه دولت بیان کردند، ادامه داد: به واقع اگر این اصول به درستی رعایت شود، این امر می‌تواند موفقیت کاملی برای آقای پزشکیان رقم بزند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انقلابی بودن، پاکدست بودن و از بن دندان به جمهوری اسلامی معتقد بودن، پر کار بودن و سایر ویژگی‌های که رهبر انقلاب فرمودند اگر از سوی رییس‌جمهور منتخب رعایت شود این امر باعث سرعت در رای اعتماد به کابینه خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در کنار تشکیل کابینه یکی از مواردی که باید مورد توجه دولت قرار گیرد، تشکیل تیم اقتصادی دولت است که این تیم نیز باید کارآمد و پاسخگوی مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

صالحی با بیان اینکه وزرای دولت چهاردهم باید انقلابی و جهادی باشند، ادامه داد: وزرای کابینه باید از توان مدیریتی بالا و کارآمدی لازم برخوردار باشند و به کار جهادی اهمیت بدهند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.