قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در حوزه مقابله، درمان و پیشگیری که بخش فرهنگی و علمی مهم ترین عنصر آن است، بیشترین و بالاترین سطح دستاوردها را داشته‌ایم و اتفاقات بسیار بزرگی را رقم زده‌ایم.

بیش از یک هزار و ۱۸۰ نوع مواد مخدر در دنیا وجود دارد

«علیرضا کاظمی» در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: رسانه امروز نقش اول را در فرهنگسازی، تمدن سازی، تغییر باورها و تحلیل رفتار دارد. قدرتی که امروز رسانه در اختیار قرار دارد، بی نظیر است.

کاظمی گفت: امروز دشمن با نگاه دیگری به حوزه مواد مخدر به جمهوری اسلامی می نگرد، اما دستاوردهای ما به اندازه‌ای بود که حتی برای دشمن غیرقابل‌انکار است. اگرچه هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی به سود سرشار و عظیم اقتصاد مخدر اشاره کرد و افزود: سود حاصل از این تجارت به اندازه‌ای است که قاچاقچیان هیچ‌وقت از آن نمی‌گذرند.

به گفته قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران در جوار مرکز تولید مواد مخدر قرار دارد و همین مسئله جایگاه کشور را به سطح ویژه می‌رساند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در سه جبهه مقابله، پیشگیری و درمان مبارزه می کند و در جبهه مبارزه، بیشترین میزان کشف مواد مخدر را به خود اختصاص داده است، گفت: جمهوری اسلامی در هر حوزه مقابله درمان و پیشگیری که بخش فرهنگی و علمی مهم ترین عنصر آن است، بیشترین و بالاترین سطح دستاوردها را داشته و اتفاقات بسیار بزرگی را رقم زده است.

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: تغییر الگوی مصرف و اینکه اکنون بیش از یک هزار و ۱۸۰ نوع مواد مخدر در دنیا در دسترس قرار دارد؛ تمامی معادلات را تغییر داده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.