رئیس جمهور درباره برخی انتقادها از کابینه دولت اظهار داشت: صبر کنید کابینه کار کند و آن‌را از روی عملکردش نقد کنید.

پزشکیان: صبر کنید کابینه کار کند و از عملکردش نقد کنید

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور طی نوشتاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) به برخی انتقادات به چینش کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد

رئیس جمهور نوشت:
"مردم عزیز سرمایه بزرگ دولت شمایید، توجه و حساسیت شما در انتخاب اعضای کابینه ارزشمند است. بی‌تفاوتی به رفتار سیاستمداران جای خود را به انتقاد داده است. این یعنی ما یک گام به جلو رفته‌ایم.

در مرحله انتخاب و بررسی کابینه از صاحبنظران متعددی مشورت گرفتیم و تلاش کردیم با رویکرد وفاق و همدلی، بهترین وضعیت ممکن را با ظرفیت‌های موجود رقم بزنیم.

صبر کنید کابینه کار کند و آن‌را از روی عملکردش نقد کنید."

مسعود پزشکیان | پزشکیان ,

طی روزهای گذشته بعد از معرفی کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم برخی اصلاح‌طلبان به چینش کابینه انتقاداتی را مطرح کرده بودند و محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور نیز استعفای خود را مطرح کرده بود.

هم‌چنین محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور نیز روز گذشته در این‌باره گفته بود راهبرد انتخاب مدیران و وزرا در این دولت توجه به تفکر سیاسی نیست و باید مدیران دولت چهاردهم به‌دنبال تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مطالبات مردم و وعده‌های داده‌شده توسط رئیس‌جمهور و در رأس همه آنها حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.