جانشین فرمانده فراجا از ورود بیش از یک میلیون زائر ایرانی به کشور عراق برای زیارت اربعین خبر داد.

ورود بیش از یک میلیون زائر ایرانی به عراق برای زیارت اربعین

سردار قاسم رضایی در دیدار با مشاور وزیر کشور عراق و مسئول ورود زائران از مرزها، که در مرز شلمچه کشور عراق برگزار شد اظهار کرد: دولت و ملت عراق در اجرای این مراسم از زائران امام حسین (ع) پذیرایی خوبی کرده‌اند که جای تشکر دارد. تا به این ساعت بیش از یک میلیون زائر از مرزهای مختلف از جمله شلمچه برای شرکت در مراسم و بزرگداشت این کنگره بزرگ جهان اسلام وارد کشور عراق شدند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: آنچه که امروز در مرزهای مشترک کشور ایران و عراق می‌بینیم چیزی به جز وحدت زیر پرچم امام حسین علیه السلام نیست که قطعاً برکاتی برای هر دو کشور و جهان اسلام خواهد داشت.

وی با بیان اینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی جلوه‌ای از بسترسازی برای ظهور حضرت بقیه الله العظم است، گفت: یکی از ظرفیت‌های بزرگ جهان اسلام و جبهه مقاومت کنگره بزرگ اربعین امام حسین علیه السلام است. وقتی با همکاران و مسئولان دو کشور گفت‌وگو می‌کنیم همه با عشق و علاقه به این مأموریت نگاه می‌کنند و عاشقانه امور را دنبال می‌کنند که این جای خوشبختی است. من از مسئولان پایانه شلمچه کشور عراق، گمرک، گذرنامه، مرزبانی و رسانه‌ها که جز خادمان زائران هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهارکرد: تردد بین دو کشور در این مدت زمان کوتاه با این جمعیت در جهان بی‌سابقه است و تسهیلات به وجود آمده برای افزایش تردد بسیار تأثیر گذار است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.