وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آماده‌ام با تمام توان، ظرفیت و تجربه جامعه سلامت کشور تلاش کنم تا مردم به جز رنج بیماری رنج دیگری را تحمل نکنند و این جمله عصاره همه برنامه‌های حوزه سلامت است.

ظفرقندی:مردم جز رنج بیماری نباید رنج دیگری را تحمل کنند

محمدرضا ظفرقندی در نوبت عصر جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی به عنوان دومین وزیر پیشنهادی کابینه مسعود پزشکیان رئیس جمهور به دفاع از برنامه‌های خود برای تصدی این وزارتخانه پرداخت.

ظفرقندی با درود به روان پاک شهدا و صدیقین که جان خود را بر سر عهد و میثاق خود نهادند؛ افزود: به همه شهدای عرصه سلامت از جنگ تحمیلی تا دوران همه‌گیری کرونا که از جان خود گذشتند و همه همکاران عزیزی که اگر بودند؛ امروز از مفاخر جامعه پزشکی کشور بودند و امروز به افتخاری بالاتر دست یافتند، درود می‌فرستم.

وی اظهار داشت: امروز آمده‌ام و آماده ورود به عرصه مدیریت خطیری شده‌ام که با جان انسان‌ها در ارتباط است و هرکه انسانی را زنده کند و جانی را نجات دهد، مانند این است که همه انسان‌ها را زنده کرده است.

حوزه سلامت یکی از مهمترین ارکان کسب رضایت مردم است و همه توان و تلاش و تجربه خود را برای این مهم به کار خواهم بست.

وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز آماده‌ام با تمام توان، ظرفیت و تجربه و حمایت گسترده جامعه سلامت کشور تلاش کنم تا مردم به جز رنج بیماری رنج دیگری را تحمل نکنند و این جمله عصاره همه برنامه‌های حوزه سلامت و محصول نهایی سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه‌های سلامت این است که مردم به جز رنج بیماری رنج دیگری را تحمل نکنند.

ظفرقندی با تاکید بر اینکه وظیفه دولت کسب رضایت مردم است، افزود: حوزه سلامت یکی از مهمترین ارکان کسب رضایت مردم است و همه توان و تلاش و تجربه خود را برای این مهم به کار خواهم بست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.