شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز همزمان با تشدید تنش ها میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی، پروازهای خود به مقصد سرزمین های اشغالی را تا روز چهارشنبه تعلیق کرد.

«بریتیش ایرویز» پروازهای خود به مقصد سرزمین‌های اشغالی را تعلیق کرد

رسانه های انگلیس امروز یکشنبه از تعلیق پروازهای شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز و برخی خطوط هواپیمایی دیگر به سرزمین های اشغالی در پی تشدید تنش ها در منطقه خبر دادند.

تارنمای انگلیسی استاندارد نوشت: پروازها بین انگلیس و اسرائیل به دنبال تشدید تنش های شبانه در خاورمیانه لغو شد.

این رسانه از تعلیق پروازها بین فرودگاه هیترو انگلیس و تل آویو در هر دو مسیر رفت و برگشت بین روزهای یکشنبه تا چهارشنبه خبر داد.

بر اساس این گزارش، شرکت هواپیمایی ارزان قیمت «ویز ایر» نیز اعلام کرد که به طور موقت پروازهای رفت و برگشت به سرزمین های اشغالی را به دلیل «تشدید تنش در منطقه» متوقف کرده است.

این دو خطوط هواپیمایی مانند بسیاری دیگر از شرکت ها پروازهایشان به مقصد تل آویو را اکتبر گذشته با آغاز درگیری های رژیم صهیونیستی با حماس تعلیق کردند.

سخنگوی خطوط هواپیمایی انگلیس اعلام کرد «ما به طور دائم اوضاع خاورمیانه را رصد می کنیم و تصمیم گرفته ایم پروازهای رفت و برگشت به تل آویو را تا روز چهارشنبه ۲۸ آگوست (۷ شهریور) تعلیق کنیم.»

ویز ایر از اعلام این که پروازهایش چه زمانی از سرگرفته خواهد شد، خودداری کرد.

همزمان شرکت هواپیمایی انگلیسی ویرجین آتلانتیک نیز اعلام کرده که تعلیق پرواز های روزانه خود بین هیترو و تل آویو را در هر دومسیر رفت و برگشت پس از «ارزیابی امنیتی و ایمنی» تمدید خواهد کرد.

شرکت هواپیمایی پادشاهی اردن نیز امروز (یکشنبه) اعلام کرد که به دلیل شرایط پرتنش کنونی، این شرکت پروازهایش به بیروت را به حالت تعلیق در آورده است.

حزب الله لبنان در ساعات اولیه روز یکشنبه به تلافی ترور فواد شکور فرمانده ارشد این گروه در حمله هوایی رژیم اسرائیل به بیروت در ۳۰ ژوئیه (۹ مرداد) صدها موشک و پهپاد به سمت مواضع این رژیم پرتاب کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که جت های این رژیم اندکی قبل از ارزیابی آن درباره آمادگی حزب الله برای انجام حملات، اهدافی در لبنان را هدف قرارداده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.