موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

گردان‌های عزالدین القسام پیام تصویری برای رژیم اشغالگر صهیونیستی منتشر کرد که حاوی تصاویری از عملیات‌های خود علیه سربازان این رژیم و خودروهای زرهی آنها در نوار غزه بود.

پاسخ القسام به هالوی: هرکجا به شما برسیم، کشته می‌شوید

قدس؛ گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ویدیویی به زبان‌های عربی، انگلیسی و عبری برای اشغالگران منتشر کرد که در آن صحبت‌های رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گنجانده شده که می‌گوید: «می‌توانیم به هر نقطه در غزه برسیم.»  

گردان‌های القسام در این ویدیو همراه انتشار اسامی و تصاویر تعدادی از سربازان اسرائیلی که  در جنگ غزه کشته شدند، اعلام کرد: «بله می‌توانید برسید و در هر رسیدنی، کشته و تکه تکه می‌شوید.»

شاخه نظامی جنبش حماس در پایان نیز تاکید کرد: «شما در حال کشته شدن و جنایتکاران شما در حال کم شدن هستند.»

القسام به تازگی از هدف قرار دادن گروهی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در کمینی دقیق داخل یکی از خانه‌ها در منطقه القراره در شمال شرق شه خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

این گردان‌ها با انتشار ویدیویی در کانال تلگرامی خود افشا کرد: «این کمین طی ۲ مرحله اجرا شد، مرحله اول هدف قرار دادن گروهی از نیروهای صهیونیست با یک راکت ضد استحکامات «TBG» و خمپاره ضد نفر که داخل یکی از خانه‌ها پناه گرفته بودند و مرحله دوم منفجر کردن ورودی تونلی بود که در آن پنج سرباز اسرائیلی حضور داشت.»

یکی از نیروهای القسام در این ویدیو توضیح می‌دهد: ۲۳ سرباز اسرائیلی وارد این ساختمانی شدند که در حال رصد است و علاوه بر این نیروهای ویژه آنها از قبل در داخل ساختمان حضور داشتند.

این توضیحات از روی نقشه تهیه شده توسط نیروهای القسام از ساختمان مورد هدف و مرحله دوم آن شامل کمین و محلی داده شد که پیش‌بینی می‌شود نیروها پس از عملیات در آنجا حضور یابند.

پس از آن در این ویدیو نشان داده می‌شود که بمب‌های انفجاری و خمپاره‌ها آماده شده و سپس برای کارگذاری در ورودی تونل منتقل می‌شوند.

در ادامه این ویدیو نیز ساختمان و محل حضور تعدادی از سربازها و هدف‌گیری دقیق آنها با خمپاره طبق نقشه طراحی شده، نمایش داده می‌شود.

این ویدیو با لحظه انفجار تونل بمب‌گذاری‌شده نیز پایان می‌یابد.

گروه‌های مقاومت فلسطین و در راس آنها گردان‌های القسام در چارچوب مقاومت مستمر خود با اشغالگران از  هفتم اکتبر گذشته، در محورهای نفوذ اشغالگران در نوار غزه تقریبا هر روز عملیات‌هایی را اجرا کرده و تصاویر و ویدیوهای این عملیات‌ها را منتشر می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.