موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی باهدف ارتقا بخشیدن به خدمت‌رسانی و میزبانی شایسته از زائران پیاده امام رضا (ع) با مواکب مستقر در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس در دهه پایانی صفر همراهی و حمایت می‌کند.

آستان قدس رضوی باهدف ارتقا و گسترش خدمات در کنار مواکب خدمت‌رسان است
مصطفی فیضی، در حاشیه بازدید از مواکب خدمت‌رسان گفت: موضوع زیارت و زائر از موضوعات مهم ملی و بین‌المللی کشور ماست و بایستی همه دستگاه‌ها و نهادهای خدمت‌رسان برای تحقق و تسهیل امر زیارت و ایجاد فرصت برای زیارت آسان و توام با آرامش و معنویت زائرین در کنارهم ارائه خدمت نمایند.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: خادمان خدمتگزار در این مواکب در کنار خدمت در حرم مطهر و شیفت‌های کاری خود، برای رفاه و آسایش زائران عزیز که با پای پیاده به مشهد می‌آیند، از مال و جانشان مایه می‌گذارند و صحنه‌های زیبایی را در عرصه خدمت‌رسانی رقم می‌زنند.
فیضی با اشاره به اینکه گسترش و توسعه خدمت از تأکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی است، گفت: امروزه یکی از افتخارات آستان مقدس امام رئوف (ع) توجه به این مقوله مهم است و خدمت تنها به روضه منوره و حرم مطهر خلاصه نمی‌شود؛ بلکه هر کس با هر تخصصی که دارد و در هر کجای کشور که باشد می‌تواند به نام حضرت امام رضا (ع) به مردم خدمت کند.
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی عشق به ائمه اطهار (ع) را شاه‌کلید موفقیت هر کاری دانست و افزود: هدف و مقصود همه خدمتگزاران کسب رضایت خداوند متعال و رضایت ولی‌نعمتمان حضرت رضا (ع) است.

منبع: آستان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.