تحولات لبنان و فلسطین

پست دوم برق ۶۳به ۲۰کیلو ولت نورآباد شهرستان دلفان در استان لرستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ایستگاه برق نورآباد دلفان

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل برق منطقه‌ای باختردر آئین بهره برداری این پروژه گفت: ظرفیت این پست ۳۰ کیلو ولت آمپر و دارای سه فیدر خروجی ۲۰ کیلو ولت و سه کیلومتر خط انتقال برق می باشد که برای ساخت آن ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

«مجتبی داودآبادی» با بیان اینکه پیش از این تنها یک پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت در دلفان وجود داشت افزود: این پست امکان پوشش تمام شهرستان را نداشت که با ساخت پست دوم، ضریب اطمینان تامین برق پایدار افزایش خواهد یافت و یک پشتیبان نیز برای پست اول فراهم شد که علاوه بر جلوگیری از خاموشی ها، رونق تازه ای به زیرساخت ها به ویژه در صنعت و کشاورزی خواهد داد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه، برق کشاورزی دچار افت فشار نمی شود و باتوجه به رشد جمعیت شهری، زمینه توسعه صنعت و طرح مسکن ملی از برق پایدار و با کیفیت تامین می شود.

وی همچنین طول خطوط در حال احداث و در دست بررسی و اقدام را ٣٥٣ کیلومتر مدار در سه استان تحت مدیریت برق باختر دانست و خاطرنشان ساخت: با برنامه ریزیهای انجام شده و بهره برداری از این خطوط، زیر ساخت لازم جهت توسعه همه جانبه در بخشهای صنعت و کشاورزی در این سه استان فراهم خواهد شد.

از ابتدای دولت سیزدهم ٧٣٠ مگاولت آمپر ظرفیت منصوبه پستهای انتقال و فوق توزیع و ١٤٢ کیلومتر مدار خط در سه استان لرستان، مرکزی و همدان افزایش یافته و برقدار شده است.

این طرحها جمعا به ارزش ١٤ هزار و ٦٧٠ میلیارد ریال ضمن افزایش قابلیت اطمینان منطقه زیرساخت لازم برای توسعه صنایع و کشاورزی در این سه استان را فراهم می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.