موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور حکمی، «امیدعلی پارسا» را به‌عنوان «سرپرست امور برنامه و بودجه استان‌ها» این سازمان منصوب کرد.

سرپرست امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه منصوب شد

«سید حمید پورمحمدی»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در حکم انتصاب «امیدعلی پارسا» نوشته است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست امور برنامه و بودجه استان‌ها» سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام ویژه در تحقق اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، قانون برنامه توسعه و خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت منشور اخلاقی دولت چهاردهم، با اتخاذ تدابیر مناسب در انجام مأموریت‌های محوله، موفق و موید باشید. توفیقات جناب عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

براساس این گزارش، امیدعلی پارسا، دانش‌آموخته رشته اقتصاد بوده و پیش از این، مسئولیت‌هایی همچون ریاست مرکز آمار ایران، ریاست سازمان امور مالیاتی کشور، ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونت موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، داشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.