پیشنهاد سردبیر

سرپرست امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه گفت: رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها، نظام نوین هزینه درآمد در استان را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

سرپرست امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه: نظام نوین هزینه درآمد در استان‌ها در دستور کار قرار گیرد

دومین جلسه کارگروه برنامه‌ریزی و توسعه امور استان‌ها با عنوان «بررسی الزامات تدوین نظام نوین درآمد هزینه استان‌ها؛ موضوع بند (پ) ماده (۱۷) قانون برنامه هفتم»، عصر امروز(دوشنبه ۱۹ شهریورماه) با حضور رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها به صورت وبیناری و حضوری در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

امیدعلی پارسا، سرپرست امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه در این جلسه گفت: با توجه به تأکیدهای رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص شایسته‌سالاری، تمرکززدایی، فقرزدایی، مسئولیت‌پذیری و نتیجه‌محوری، انتظار می‌رود رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها ضمن توجه به این موارد، نظام نوین هزینه درآمد در استان را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: ما به عنوان سازمان برنامه و بودجه کشور به دنبال حداکثر کردن منابع رشد و همسوسازی منافع ملی و استان‌ها هستیم.

در ادامه این جلسه، گزارش «بازآفرینی چارچوب مدیریت توسعه منطقه‌ای- محلی» ارائه شد و تعدادی از رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها نیز نظرات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.