پیشنهاد سردبیر

رفتار مدیران باشگاه استقلال در اندک زمانی که از لیگ برتر گذشته بسیار آماتور و غیرحرفه‌ای بوده و کاملا آشکار است که تصمیم گیران در رأس این باشگاه بدون برنامه ریزی و هدف‌گذاری مشخصی درحال اداره این باشگاه هستند.

آن روز که وزارت اقتصاد و دارایی مالکیت باشگاه استقلال را به  هلدینک خلیج فارس واگذار کرد، امید بسیاری بود که سیاست‌ها دراین باشگاه تغییر کرده و شاهد تصمیم گیری‌های آنی و لحظه‌ای نباشیم و باشگاه یک برنامه بلند مدت را دنبال کند اما رفتاری که اخیرا از مدیران باشگاه استقلال می‌بینیم واقعیت دیگری را به اثبات می‌رساند.

در تأیید استراتژی سراسرغلط و بحث برانگیز باشگاه استقلال می‌توان به رویکرد آن‌ها درقبال جواد نکونام اشاره کرد. مدیران باشگاه استقلال که اکنون دنبال اخراج نکونام و استخدام سرمربی جدید خارجی هستند، پیش از شروع فصل زمان قابل توجهی را صرف اخذ مجوزهای لازم برای حضور نکونام روی نیمکت استقلال کردند و تلاش مستمری دراین راستا داشتند تا نکونام را دراین پست تثبیت کنند. درآن ایام بارها گفته شد که نکونام به دلایلی مجوز حضور روی نیمکت استقلال را ندارد اما مدیران استقلال به هردری زدند تا مجوز این مربی را دریافت کنند. حالا همان مدیران به دنبال اخراج جواد نکونام هستند و درحالی که فقظ 3 هفته از لیگ برتر گذشته درپی استخدام سرمربی جدید هستند.

اینکه چه طور همان مدیرانی که به دنبال کسب مجوز جواد نکونام بودند اکنون درپی اخراج او هستند از آن دسته اتفاقات عجیبی است که فقط از مدیران فوتبال ایران برمی‌آید! مدیرانی که بدون توجه به بازخوردهای تصمیم شتاب زده‌شان به دنبال استخدام گزینه‌هایی هستند که هیچ یک مورد تایید کارشناسان نیستند. این رویه نشان می‌دهد که تغییر مالکیت باشگاه استقلال از وزارت ورزش و جوانان به هلدینگ نه تنها اثرات مثبتی درهدف‌گذاری این باشگاه نداشته، بلکه اوضاع را بحرانی کرده و مدیری همچون شهریاری که درتیم صبا نیز منشأ تصمیمات خلق الساعه و عجیب بود، با همان استراتژی درحال مدیریت تیم بزرگی همچون استقلال است که بعید به نظر می‌رسد توفیقی دراین راه به دست آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.