پیشنهاد سردبیر

یک نماینده مجلس: طبق برنامه هفتم توسعه باید مسئله عرضه زمین و تسهیل مسیر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن توسط دولت چهاردهم انجام بپذیرد و با مشارکت مردم شاهد افزایش ساخت مسکن و حل معضل مسکن در کل کشور باشیم

هنوز در مرحله واریزی تسهیلات و واگذاری زمین مانده‌ایم، دولت تسهیلات را به موقع به متقاضیان پرداخت کند

سلام ستوده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد بانک ها در ارائه تسهیلات ساخت مسکن، گفت: مشکلاتی که سالها قرار است در رابطه با حوزه مسکن برطرف شود اما نه تنها برطرف نشد بلکه بدتر هم شده است؛ مسکن مهر که قرار بود نهایتا 3 ساله تمام شود 15 سال ادامه یافت و به تعاونی ها واگذار شد که انها هم اصلا مدیریت نکردند و الان هم مسکن مهر در بدترین شرایط قرار دارد.

وی افزود: در قالب جهش مسکن، کارهای مقدماتی خوبی انجام شد اما هنوز هم نتیجه لازم که مناسب جوانان باشد رخ نداد؛ زیرا تسهیلاتی قرار بود برای آنها در نظر گرفته شود اما به موقع تزریق نشد و متاسفانه تا امروز کار خاصی صورت نگرفته است و بر خلاق تعهدات دولت، هنوز در مرحله واریزی تسهیلات و واگذاری زمین مانده ایم.

ستوده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم انشاالله مسکن ملی، به سرنوشت مسکن مهر دچار نشود و دولت برنامه های مشخصی برای پرداخت تسهیلات به موقع به متقاضیان داشته باشد تا مردم سردرگم نشوند.

وی خاطرنشان ساخت: مردم انتظار دارند آنچه  که قانون برای آنها مشخص کرده عملیاتی شود؛ بنابراین نظارت ها می تواند بیشترین فاکتور و مولفه ای باشد که حتما باید در دستور کار دولت قرار بگیرد و اگر مدیریت و نظارت را داشته باشیم با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

وی در پایان گفت: طبق برنامه هفتم توسعه باید مسئله عرضه زمین و تسهیل مسیر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن توسط دولت چهاردهم انجام بپذیرد و با مشارکت مردم شاهد افزایش ساخت مسکن و حل معضل مسکن در کل کشور باشیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.