پیشنهاد سردبیر

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نقاط ضعف و قوت تیم چادرملو اردکان را می‌شناسیم و برای دیدار با این تیم در شهر یزد آماده هستیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران: نقاط ضعف و قوت چادرملو را می‌شناسیم

«مصطفی صداقت» جمعه‌شب در نشستی با خبرنگاران یزد افزود: تیم چادرملو اردکان یکی از تیم‌های باکیفیت و خوب لیگ برتر فوتبال کشور است و دیداری خوب و جذاب در ورزشگاه شهید نصیری مقابل آن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بدون‌شک بازی فردا در حضور تماشاگران برای ۲ تیم نساجی مازندران و چادرملو اردکان یک بازی سخت است و برای هر لحظه از این دیدار دارای طرح و برنامه هستیم و «پیام رضانیا» را به دلیل مصدومیت و همچنین «محمدرضا حسینی» را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

مربی نساجی مازنداران از اینکه تیم چادرملو اردکان یزد به لیگ برتر فوتبال کشور راه یافته و در خانه دیدار خود را برگزار می‌کند، ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: امیدوارم تماشاگران از مسابقه ۲ تیم در یزد لذت ببرند.

تیم چادرملو اردکان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۴ شهریورماه جاری به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران می‌رود.

قضاوت این دیدار را «شبیر بهروزی»، «محسن سلطانی» و «مهدی سیفی» بر عهده دارند و داور چهارم «احسان اکبری» و ناظر داوری «محسن قهرمانیپ» هستند.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.