پیشنهاد سردبیر

هافبک تیم فوتبال الغرافه قطر معتقد است که حضور تماشاگران در بازی فرداشب با استقلال، کار را برای نتیجه گرفتن آنها سخت می‌کند.

مادیبو: تماشاگران کار را برای الغرافه مقابل استقلال سخت‌ می‌کنند

عاصیم مادیبو در نشست خبری پیش از مسابقه فرداشب این تیم با استقلال با در هفته اول لیگ نخبگان آسیا، گفت: برای ما مهم است مسابقات را با پیروزی شروع کنیم. تیم به خوبی آماده شده و همه آماده هستیم. با اینکه می‌دانیم بازی سختی داریم، اما آمادگی لازم را داریم و می‌توانیم با اعتماد به هم و توانایی‌هایمان می‌توانیم فرداشب مقابل استقلال نمایش خوبی داشته باشیم.

وی که چندین بار در ترکیب تیم‌های مختلف با نمایندگان کشورمان بازی کرده است، در این باره اظهار داشت: بازی‌های زیادی اینجا انجام داده‌ام و بیشتر این بازی‌ها چه در خانه و چه در ایران سخت بوده است. ایرانی‌ها شور بسیار عجیب و غریبی در مورد فوتبال دارند و همیشه تماشاگران باعث می‌شوند بازی برای ما سخت شود. همه بازی‌هامان تا قبل از این دیدار در استادیوم آزادی بوده و همیشه نیز استادیوم پر بود و کار ما را برای نتیجه گرفتن خیلی سخت می‌کرد. انرژی تماشاگران به بازیکنان همیشه کار را برای ما سخت می‌کرد و به همین دلیل تنها یک مسابقه از ۱۰ مسابقه‌ای که مقابل تیم‌های ایرانی داشتم را برنده شدیم که در آخرین مسابقه این نتیجه به دست آمد.

مادیبو درباره بازی فرداشب که در استادیوم به جز آزادی برگزار می‌شود، هم تصریح کرد: ابن مسابقه در استادیومی متفاوت و با شرایطی متفاوت است، اما در بین ایرانی‌ها همیشه جنگیدن و به چالش کشیدن دیده می‌شود و ما نیز بازیکنان خوبی داریم و سعی می‌کنیم در بازی فردا مبارزه کنیم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و بتوانیم دومین پیروزی را مقابل تیم‌های ایرانی ثبت کنیم.

تیم فوتبال استقلال، فردا شب در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان الغرافه قطر است. این دیدار در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.