پیشنهاد سردبیر

سرمربی تیم فوتبال الغرافه قطر، گفت: زمین چمن خوبی برای دیدار مقابل استقلال در انتظار ما نیست، اما به این مساله توجه نکرده و می‌خواهیم به برتری برسیم.

سرمربی الغرافه: زمین چمن خوبی در انتظار ما نیست/ یکی از بهترین مهاجمان جهان را داریم

پدرو مارتینس در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: بازی مهمی داریم. لیگ نخبگان برای نخستین بار برگزار می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. می‌دانیم کارمان در دیدار فردا شب سخت است.

وی گفت: چیزی که از زمین چمن ورزشگاه دیدم، خیلی زمین خوبی به نظر نمی‌رسید. فکر می‌کنم زمین خوبی در انتظار ما نیست. مقابل استقلال خواهیم جنگید و می‌خواهیم بردن را شروع کنیم. مسابقات خیلی طولانی نیست و به این سه امتیاز نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال الغرافه در خصوص حضور خوسلو مهاجم فصل قبل رئال‌مادرید، بیان کرد: خوسلو بازیکنی بسیار باکیفیت و مهاجمی بزرگ است و یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیاست. او تاکنون برای ما گلزنی نکرده و قطعاً بحث زمان است. خوسلو بدون شک با زدن اولین گل مابقی گل‌ها را ساده‌تر خواهد زد. استقلال هم از نظر فنی و تکنیکی تیم خوبی است و مهمترین مسئله برای ما تطابق با زمین و شرایط است و به نظرم فردا بیشتر بازی فیزیکی خواهد بود.

مارتینس در خصوص غیبت یاسین براهیمی و رودریگو در این دیدار، گفت: درست است که این دو بازیکن خوب را نداریم، اما روی بازی ما تاثیر نخواهد گذاشت. یکسری از بازیکنان پیشرفت چشمگیری نسبت به قبل داشتند و دست ما نیز بازتر است.

تیم فوتبال استقلال، فردا شب در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان الغرافه قطر است. این دیدار در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.