پیشنهاد سردبیر

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی فوتسال توانست با نتیجه ۷ بر ۱ ونزوئلا را در هم بکوبد و گام نخست خود را محم بردارد.

ایران ۷ - ونزوئلا ۱/ غرش یوزها در گام اول جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی فوتسال به مصاف ونزوئلا رفت و با نتیجه پر گل ۷ بر یک ونزوئلا را در هم کوبید و برای رقبای خود خط و نشان کشید.

برای ایران در این دیدار سالار آقاپور (۲ گل)، مهدی کریمی (۲ گل)، بهروز عظیمی (۲ گل) و امیرحسین داودی گلزنی کردند و میلتون فرانکا تک گل ونزوئلا را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب اولیه سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، سالار آقاپور، مسلم اولاد قباد، حسین طیبی به مصاف ونزوئلا رفت.

نیمه نخست

ایران بازی را هجومی آغاز کرد اما در همان دقیقه دوم ونزوئلا می‌توانست به گل برسد که محمدحسین درخشانی توپ را از روی خط برگشت داد.

در دقیقه ۶ نیمه نخست ونزوئلا می‌توانست با برخورد توپ به خیمنس به گل برسد که توپ به تیر دروازه ایران برخورد کرد و به بیرون رفت. در ادامه بازیکنان ایران یکی دو موقعیت ایجاد کردند که راهی به دروازه نداشت.

در ادامه ایران توسط سعید احمد عباسی به گل رسید که داور پس از بازبینی صحنه، این گل را رد کرد. البته تنها ثانیه‌هایی بعد روی یک کار ترکیبی و روی پاس اولادقباد، سالار آقاپور گل اول ایران را به ثمر رساند. بعد از آن ونزوئلا می‌توانست روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسد که ضربه خیمنس به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۰ نیمه نخست ایران باز هم روی پرس بازیکنان حریف موقعیت ایجاد کرد که ضربه درخشانی برگشت داده شد اما مهدی کریمی توانست ریباند را به گل دوم ایران تبدیل کند.

در دقیقه ۱۲ این نیمه، حسن‌زاده و درخشانی می‌توانستند دروازه ونزوئلا را برای بار سوم باز کنند اما درخشش دروازه‌بان حریف مانع این اتفاق شد.

در حالی که تیم ملی ایران چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد، میلتون فرانکا روی اشتباه سعید مومنی توانست یکی از گل‌های خورده را در دقیقه ۱۵ جبران کند. در ادامه دروازه‌بان ونزوئلا هم همین اشتباه را کرد تا بهروز عظیمی زننده گل چهارم ایران باشد.

در ادامه خطر خاصی روی دروازه‌ها پیش نیامد تا ایران برنده نیمه نخست باشد.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم، باقر محمدی، جای مومنی را در درون دروازه ایران گرفت. شاگردان شمسایی مانند نیمه اول بازی را هجومی آغاز کردند و توانستند در همان دقیقه ۲ نیمه دوم توسط سالار آقاپور به گل پنجم خود برسند. در ادامه ونزوئلا یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشت که مومنی مانع گلزنی حریف شد.

در ادامه امیرحسین داودی قدر بازی در جام جهانی را دانست و در دقیقه ۷ این نیمه گل ششم ایران را وارد دروازه ونزوئلا کرد. بعد از این گل، سرمربی ونزوئلا وقت استراحت گرفت و بعد از آن رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آوردند.

بازی پاورپلی ونزوئلا نتوانست کمکی به آنها بکند و آنها نتوانستند خطر جدی روی دروازه محمدی ایجاد کنند.

در دو دقیقه پایانی و بعد از وقت استراحت ایران، بهروز عظیمی گل هفتم ایران را به ثمر رساند تا شاگردان شمسایی این دیدار را با پیروزی پرگل به اتمام برسانند.

در این گروه ایران موقتا با ۳ امتیاز صدرنشین شد. در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۱۸:۳۰، فرانسه و گواتمالا به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.