پیشنهاد سردبیر

با حکم معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، محمدرضا جوادی‌یگانه به سمت «مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری» منصوب شد.

جوادی یگانه مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری شد

محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در این حکم، با تأکید بر اسناد بالادستی و قوانین موضوعه نظام، برقراری ارتباط نظام‌مند بین مجموعه دولت و مردم در کلیه سطوح دستگاه‌های اجرایی، افزایش رضایت اجتماعی در تحقق اهداف گفتمانی رئیس‌جمهوری، جلب همفکری و مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها و همچنین هدایت ظرفیت‌های ارتباطی مرکز به سمت ارتقای پاسخگویی و حل مسائل آحاد مردم را از رئیس جدید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری خواستار شده است.

محمدرضا جوادی‌یگانه متولد ۱۳۴۸ در تهران و دارای مدرک دکترای جامعه شناسی از دانشگاه تربیت مدرس است و اکنون با مرتبه علمی استاد تمام در گروه جامعه‌شناسی دانشگاه تهران مشغول به تدریس است.

مدیرکلی تحقیق و توسعه رادیو، ریاست پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران و معاونت شهرداری تهران در امور اجتماعی و فرهنگی از جمله مسئولیت‌های پیشین وی است.

از جوادی‌یگانه تاکنون بیش از ۶۲ مقاله مصوب و کتاب‌هایی همچون «دین و رسانه»، «گزارش وضعیت اجتماعی ایران» و «اصلاحات سه ساله و تغییرات برنامه‌ریزی شده» به چاپ رسیده است.

وی مسئولیت اجرای سه مجموعه پیمایش ملی به نام‌های «موج دوم پیمایش ملی سرمایه اجتماعی»

در سال ۱۳۹۳، «موج سوم پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان» در سال ۱۳۹۴ و «پیمایش ملی سنجش وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی شهرستان‌های ایران» در سال ۱۳۹۵ را به عهده داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.