پیشنهاد سردبیر

استقلال بار دیگر با تساوی در لیگ برتر هوادارنش را نا امید کرد تا این سؤال کلیدی به وجود بیاید که آیا جواد نکونام همچنان قرار است به عنوان سرمربی در این باشگاه به فعالیت ادامه دهد یا خیر؟!

الهامی: بله، مقابل استقلال انگیزه دارم / همه جا پای ساکت در میان است

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی استقلال که موفق شده بود با برتری مقابل الغرافه قطر تا حدی به انتقادها پاسخ دهد و خود را در محیطی امن قرار دهد با تساوی مقابل نساجی قعر جدولی بار دیگر در بحران قرار گرفت. شگفتا که این بار نیز در ناکام گذاشتن استقلال پای یک مربی پرسابقه در میان بود و ساکت الهامی که پیش‌تر سه جام را از استقلال گرفته بود؛ دوبار از فرهاد مجیدی و یک بار هم از جواد نکونام. حالا با گرفتن یک تساوی ارزشمند از یکی از پرهزینه‌ترین استقلال‌های تاریخ، جواد نکونام را به لبه پرتگاه برکناری سوق داده و هیچ بعید نیست بعد از دربی اتفاقاتی رخ دهد که باب میل این مربی نباشد.

نساجی که شنبه شب موفق شد از استقلال یک امتیاز بگیرد، تا قبل از این دیدار در وضعیتی اسفبار قرار داشت اما قعر نشین لیگ با کسب تساوی مقابل استقلال به نوعی پا گذاشت روی ناکامی‌های خود که از ابتدای فصل گربیانش را گرفته و به اوضاعش سروسامان داد. به واقع اگر نساجی دراین دیدار شکست می‌خورد، خود ساکت در معرض اخراج قرار می‌گرفت اما انگار قرار است این مربی هربار مقابل استقلال قرار می‌گیرد، به اعتباری تازه دست یابد و موقعیت خود را در فوتبال ایران محکم کند.

ساکت الهامی حالا حقیقتاً تبدیل به گربه سیاه مربیان استقلال تبدیل شده و پیوسته مربیان این تیم را به چالش می‌کشد. بحران سازی‌های فنی او برای مربیان استقلال در سال‌های اخیر یک رکورد خاص و بی نظیر است که او را تبدیل به یک مربی متفاوت کرده است. موضوعی که البته خود ساکت آن را قبول ندارد و در صحبتی کوتاه این واکنش را نشان می‌دهد:« همه اش لطف خدا ست. اینکه من مقابل استقلال انگیزه دارم، برمی‌گردد به علاقه قلبی‌ام به این باشگاه. من مقابل استقلال همیشه انگیزه دارم و تا زمانی که در فوتبال مربیگری کنم، سعی می‌کنم مقابل استقلال بهترین نمایش ممکن را به اجرا بگذارم و بهترین عملکرد را داشته باشم.» ساکت امیدواراست تیمش از قعر جدول نیز رها شود. او تساوی اخیر را بسیار گره‌گشا می‌داند:« این تساوی به بازیکنانم روحیه دو چندان خواهد داد. ما با همین تساوی به لیگ برمی‌گردیم و امیدواریم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. آینده متعلق به بازیکنان من است».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.