پیشنهاد سردبیر

ما از طرف «علمای حیدرآباد دکن ھند» شدیداً تجاوزات وحشیانه اسرائیل را محکوم می کنیم و با خانواده های آسیب دیده، مردم مظلوم لبنان و دولت ابراز همدردی و همبستگی می کنیم.

شهادت مظلومانه چهار تن از علمای لبنان صدمه بزرگی برای امت اسلامی است

​مؤسس و مدیر مجمع علما و خطبای حیدرآباد دکن هند، حجت الاسلام والمسلمین علی حیدر فرشته، با صدور بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان را به شدت محکوم کرد.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی، در روزهای اخیر با ترس از افشای شکست تحقیرآمیز خود، وحشیانه به انسان های مظلوم، حملات بی رحمانه می کند.

حجت الاسلام علی حیدر، با ابراز نگرانی، گفت: بسیار ناراحت کننده است که در اثر بمباران اخیر اسرائیل در لبنان، همراه با شهادت تعداد زیادی از مردم، چهار تن از علمای برجسته لبنان نیز به شهادت رسیده اند که برای امت اسلامی شوک غیرقابل تحملی است.

وی در ادامه اظهار داشت: ما تجاوزات اسرائیل را از طرف مجمع علما و خطبای حیدرآباد دکن هند، به شدت محکوم می کنیم و با خانواده های آسیب دیده، مردم مظلوم لبنان و دولت ابراز همدردی و همبستگی می کنیم.

خداوند متعال به همه شهدا، جنت فردوس عنایت فرماید و مجروحان را شفای عاجل عنایت فرماید.

وی افزود: با این سخنان کوتاه، از طرف جماعت علما و خطبای حیدرآباد، به خانواده شهدا و نزدیکانشان، و به رهبر حزب الله سید حسن نصرالله، مقام معظم رهبری، و به ویژه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت می گویم.

علی حیدر فرشته، حیدر آباد دکن هند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.