آخرین تحولات لبنان

همان طور که پیش‌بینی می‌شد، سهراب بختیاری‌زاده سرانجام به عنوان سرمربی موقت استقلال برگزیده شد.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با قدس: با کمک هواداران، استقلال را می‌سازیم

به گزارش قدس آنلاین، بختیاری‌زاده در شرایطی به این سمت منصوب شد که باشگاه استقلال در عین حال به دنبال استخدام سرمربی جدید خارجی است تا در هفته‌های آتی گزینه مورد نظر خود را در این سمت قرار دهد. سناریوی اول استقلال این است، اما احتمال دارد یک سناریوی مخفی نیز در پیش باشد؛ اینکه اگر بختیاری‌زاده نتایج قابل قبولی دریافت کند،  مدیران باشگاه استقلال مربیگری او را در این باشگاه تمدید کند.

*بازگشت به خانه

بختیاری در واکنش به این احتمالات جمله سیاستمدارنه‌ای را به زبان می‌آورد:« اینجا خانه من است. از من کمک خواسته شد و با کمال میل قبول کردم. برای هر پیشامدی آماده‌ام. این طور که به من گفته‌اند دنبال سرمربی خارجی هستند اما اگر هم قرار به ادامه کار شد با همه قدرت فعالیت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتایج رقم بخورد».

*هدف سهراب

بختیاری‌زاده درباره اینکه چه اهدافی را دراستقلال دنبال می‌کند، این پاسخ را داد:« مربیان قبل برای استقلال زحمت کشیدند و باید بتوانیم راه را به‌درستی ادامه بدهیم. واقعیت این است که استقلال مطابق با خواست هواداران خود پیش نرفته و نتیجه خوبی نگرفته است. نگرانی‌های شکل گرفته که در مرحله اول ما باید با برخی اصلاحات و تغییرات این نگرانی را از ذهن هواداران تیم خود دور کنیم. در مرحله بعد باید به فکر تغییرات دیگر باشیم و تیم را تقویت کنیم. فعلاً زود است در این باره صحبت کنم چون به من گفته شده برای زمان محدود دراین سمت هستم».

*دور از هیجان و جنجال

از سرمربی استقلال پرسیدیم با توجه به اینکه اکنون سرمربی استقلال محسوب می‌شود و چنانچه سرمربی خارجی جدید بیاید، آیا او حاضر است با سرمربی خارجی جدید کار کند که پاسخ او جالب توجه است:« اگر از من کمک خواسته شود و شرایط مناسب باشد، قطعاً این کار را خواهم کرد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. دنبال اتفاقات عجیب و هیجانی نیستم. بیشتر دوست دارم تیم آرامش داشته باشد و به این هدف خواهیم رسید».

*یار دوازدهم

 بختیاری‌زاده روی کمک هواداران عمیقاً حساب می‌کند. او حرف‌هایش را با این جملات ادامه داد:« هواداران صاحبان اصلی این باشگاه هستند که باید به آن‌ها احترام گذاشت. روی کمک آن‌ها حساب کرده‌ام. از مربیان قبلی هم بازهم تشکر می‌کنم. آن‌ها زحمات زیادی کشیدند. واقعیت این است که کار کردن در باشگاهی که انبوهی از انتظارات را پشت خود می‌بیند، ساده نیست. باید سعی کنیم فضا را به سمت امیدواری حرکت دهیم. استقلال خوب نتیجه نگرفته است. در لیگ برتر 5 امتیازی هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم مقابل السد شکست خوردیم. به اعتقاد من جایگاه استقلال بالاتر از این حرف‌هاست. استقلال دچار بدشانسی شده است اما باید بتوانیم با تزریق انرژی‌های مثبت تیم را متحول کنیم. امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم».

*استقلال جدید

 بختیاری زاده به بازی با هوادار نیز اشاره دارد:« چیزی که برای استقلال در این بازی بسیار اثرگذار است اینکه با روحیه مقابل هوادار قرار بگیرد. هرنتیجه‌ای رقم خورده، تمام شده و رفته است. نباید نگاهمان به عقب باشد. استقلال باشگاه بزرگی است و ریشه در دل مردم دارد. باید دست به دست هم بدهیم و استقلال را از نو بسازیم. این تیم ظرفیت بسیار بالایی دارد و جایگاهش در جدول لیگ برتر قطعاً تغییر خواهد کرد».

*جدایی دو مربی از کادر فنی استقلال

با جدایی نکونام از استقلال دو نفر از دستیاران او هم در کادر فنی جدا شدند. حمید رجبی و کیانوش رحمتی مربیان استقلال از دیروز در تمرینات استقلال شرکت نکردند.البته محمد نوازی و بهزاد غلامپور دیگر دستیاران جواد نکونام به همکاری خوب با باشگاه استقلال ادامه می‌دهند. همچنین علی شیخ‌الاسلامی، آنالیزور سابق استقلال هم به این تیم بازگشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.