تحولات لبنان و فلسطین

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه ایران امروز ایران قوی است، گفت: مردم با اطمینان خاطر و به صورت یکپارچه و متحد در کنار نیروهای نظامی و رهبری هستند.

امام جمعه یزد: مردم متحد و یکپارچه در کنار نیروهای نظامی و رهبری هستند

آیت‌الله محمدرضا ناصری اظهار کرد: همه دوستداران اسلام و انقلاب از حرکات وحشیانه و آدمکشی‌های صهیونیست‌ها در غزه و لبنان ناراحت هستند و پشتوانه اینها آمریکایی‌ها و بسیاری از کشورهایی هستند که همواره حامی جنایات صهیونیست‌ها بوده‌اند.

وی افزود: برنامه صهیونیست‌ها اضمحلال انقلاب و از بین بردن آرمان‌های الهی و آرمان‌های انبیا و اولیای الهی و البته مردم آزادیخواه جهان است.

ناصری عنوان کرد: خدا در قرآن فرموده که اگر به اینها مجال داده شود، همواره با اسلام مخالفت می‌کنند و به دنبال تقویت سلطه‌گری خود هستند.

وی بیان کرد: اسرائیل ۷۰ سال است که بلای جان مسلمانان شده و اغلب کشورهای غربی هم به فکر مسلمین نیستند و به مادیات و قدرت طلبی و ثروت اندوزی و چپاول گری خود فکر می‌کنند و بر خلاف شعارهایی که می‌دهند، جان انسان‌ها برای آنها اهمیتی ندارد.

امام جمعه یزد گفت: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به جبهه مقاومت پیوست و از مردم بی دفاع و مظلوم دفاع کرد اما بسیاری از کشورهای اسلامی هیچ واکنشی از خود در برابر این جنایات نشان نمی‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.