حجتالاسلاموالمسلمین احمدی، در حاشیه این جلسه پاسخگویی در گفتوگو با آستان نیوز با بیان این که شکلگیری سامانه ملی پاسخگویی در آستان قدس رضوی از اقدامات بسیار پسندیده و فوقالعاده اثرگذار این آستان مقدس است، افزود: سامانه ملی پاسخگویی آستان قدس رضوی، از طریق تلفن ملی زمینهای مناسب برای استماع مسائل، پیشنهادها و انتقادات و راهکارهای مردم به طور مستقیم فراهم کرده است و این فرصت بیبدیلی جهت بررسی مسائل، حل مشکلات و بهرهمندی از راهکارهای مفید برای خدمت به مردم است.
مدیرعامل مؤسسه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس (ره) ادامه داد: توفیق داشتم در خدمت مردم جهت پاسخ به سؤالاتی در خصوص فعالیتهای آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس در این سامانه حضور پیدا کنم.
وی خاطرنشان کرد: چگونگی ارایه خدمات به زائرین و مجاوران آستان برادر گرامی امام رضا (ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره)، چرایی بستهبودن بعضی از درهای آستان مبارک در طبس، چگونگی ارائه تخفیفات جهت بهرهمندی همکاران آستان قدس رضوی از خدمات این دو مکان مقدس و...از جمله سؤالاتی بود که مطرح و پاسخ داده شد.
وی با تأکید بر این مطلب که اصل این حرکت بسیار خوب و شایسته است، افزود: امیدوارم در همه مراکز و دستگاه ها چنین سیستمی با پیگیریهای لازم ایجاد شود تا مردم بتوانند بهراحتی دغدغههای خودشان را به مسئولین امر منتقل کنند.
نظر شما