تحولات لبنان و فلسطین

روزی که سید حسین حسینی علیه مدیران باشگاه استقلال مصاحبه و دست به افشا گری درباره قرارداد دروازه‌بان سابق بوسنیایی زد، شهریاری در صحبت‌های غیر رسمی با رسانه‌ها اعلام کرد که آقای شماره یک تا زمانی که عذرخواهی نکند برنمی‌گردد.

تشویق حسینی بعد از مصاحبه علیه مدیران استقلال / سیاست یک بام و دو هوا!

به گزارش قدس آنلاین، دربازی با ذوب آهن سید حسین حسینی به روی سکوها منتقل شد اما نتیجه‌ای که دراین بازی بدست آمد مدیران باشگاه استقلال را نه تنها به سمت یک سرمربی آفریقایی سوق داد بلکه در یک نشست شبانه با سید حسین حسینی زمینه ساز بازگشت او به استقلال شدند.
تصویری بعد از این نشست از باشگاه استقلال بیرون آمد با محوریت ایمان عالمی، فرشید سمیعی وآقای دروازه‌بان. اما ازهمه شگفت آورتر اینکه مدیران باشگاه استقلال در این نشست به حسینی قول دادند مطالباتش پرداخت شده و حتی قراردادش اصلاح شود! تصمیمی که نشان می‌دهد مدیران باشگاه استقلال حتی قادر نیستند پای حرف‌هایی که خودشان به زبان آوردند نیز بمانند و برخوردی حرفه‌ای در چنین مواقعی داشته باشند.
باشگاه استقلال به جای اینکه حسینی را با جرایم احتمالی بابت مصاحبه تند علیه ارکان باشگاه مواجه کند، برای او یک کانال جدید مالی باز کرد و رسما اعلام شد قرارداد این بازیکن اصلاح می‌شود.
این سیاست یک بام و دو هوا مشخص نیست نشأت گرفته از چه طرز تفکری است اما مدیران باشگاه استقلال که یک هفته پیش چشم دیدن حسینی را نداشتند درآستانه بازی با النصر نه تنها بازیکن خاطی را بخشیدند بلکه تریبی اتخاذ کردند که قرارداد او بیشتر شود که این تصمیم نشأت گرفته از ضعف عمومی در باشگاه استقلال است. باشگاهی که ابتدا برای گلر خاطی خط و نشان می‌کشد اما چون بازی دشواری با النصر درمیان است راضی به بازگرداندن شماره یک خود می‌شود و از همه بدتر که زیر بار شروط او هم می‌رود.
شاید اگر ازهمان ابتدا باشگاه استقلال آن موضع تند را علیه حسینی اتخاذ نمی‌کرد، اوضاع به گونه دیگری پیش می‌رفت و امروز می‌شد این استراتژی را مورد تأیید قرارداد، هرچند که مصاحبه حسینی آن قدر بد بود که طبق قوانین می‌شد حتی درصدی از قراردادش را هم کاهش داد اما باشگاه استقلال چنین نکرد و سیاست مسامحه را درپیش گرفت تا آینده تاریکی در انتظار مدیریت این باشگاه به لحاظ اتخاذ استراتژی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.