به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سعید ادیب با اشاره به اینکه بهروز شدن آموزشها یکی از برنامههای نظام آموزشی کشور است، اظهار کرد: با توجه به این موضوع هوشمندسازی مدارس در سطح کشور مورد توجه قرار گرفته و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به این موضوع تأکید دارد.
وی هوشمندسازی مدارس را یکی از محورهای اصلی این سند دانست و اضافه کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به هوشمندسازی مدارس برای دانشآموزان با نیازهای ویژه به صورت اساسی توجه شده است.
معاون آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی مدارس از ابتدای سال گذشته، تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون 110 مورد از کلاسهای درس موجود در مدارس استثنایی استان به سیستمهای هوشمند مجهز شدهاند.
وی به مدارس استثنایی موجود در سطح استان افزود: در مجموع 170 مدرسه استثنایی در سطح استان وجود دارد که حدود 95 مورد از این مدارس از مدارس استثنایی مستقل محسوب میشوند و این مدارس تنها برای آموزش دانشآموزان استثنایی اختصاص دارد.
ادیب با اشاره به یکی از رویکردهای اجرایی این اداره تاکید کرد: در صورت تأمین و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای هوشمندسازی مدارس درصدد هوشمندسازی تمام کلاسهای درس مدارس استثنایی موجود در سطح استان هستیم.
وی با تاکید بر اینکه بودجههای مورد نیاز برای هوشمندسازی مدارس استثنایی استان باید از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و اداره کل آموزش و پرورش استان تأمین شود، افزود: در حال حاضر هر مدرسه استثنایی مستقل فعال در سطح استان حداقل از یک کلاس هوشمند برخوردار است.
معاون آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: هوشمندسازی مدارس استثنایی یکی از نیازهای دانشآموزان موجود در این مدارس است و استفاده از آموزشهای هوشمند برای دانشآموزان استثنایی کاربرد بیشتری دارد.
۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 138416
قدس آنلاین: معاون آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: در صورت تأمین و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای هوشمندسازی مدارس، درصدد هوشمندسازی تمام کلاسهای درس مدارس استثنایی موجود در سطح استان هستیم.
نظر شما