پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین - سعید کوشافر: هفته گذشته برغم اینکه شبهای پرفیض قدر و ایام سوگواری ضربت خوردن وشهادت مولای متقیان , امیرالمومنین , علی (ع) را پشت سر گذاشتیم , اما این ایام به دلیل مصادف شدن با روزهای پایانی فعالیت دولت دهم واغاز بکار دولت یازدهم , مملو ازخبرهایی بود که بسیاری از انها برگمانه زنی و حاشیه ها استوار بود, به همین دلیل هم تلاش کردیم این خبرها را از فهرستمان حذف کنیم , اما سبد خبرهای امروزمان مانند همیشه انقدر پربار هست که شمارا راضی کند , بخوانید اخبار ویژه امروز را

از ممنوعیت همراهی مشایی وبقایی با احمدی نژاد و جنجال ساخت بمب لیزری درایران تا عکس یادگاری خاتمی با "ابی" و توزیع جدیدترین ورژن قران درسوریه

****پیام تحریک آمیز پاپ به جوانان
شبکه یورونیوز گزارش داد: پاپ فرانچسکو خطاب به جوانان گفته است که خلاف جریان فرهنگی موجود شنا کنید.
پاپ فرانچسکو رهبر کاتولیک های جهان، پس از سفر یک هفته ای خود به برزیل، شامگاه یکشنبه به وقت محلی به مقصد رم پرواز کرد.
پاپ فرانچسکو در آخرین پیام خود از جمله گفت: “انقلابی باشید. از شما می خواهم که خلاف جریان شنا کنید، بله از شما می خواهم که طغیانگر باشید، علیه این فرهنگی که همه چیز را موقتی می بیند و در نهایت شما را ناتوان از قبول مسئولیت و عشق حقیقی می داند. من به شما جوانان اعتماد دارم و برایتان دعا می کنم. شجاعت شنا کردن خلاف جریان را داشته باشید.”
پاپ فرانچسکو در این سفر که همزمان با جشن های روز جهانی جوانان بود، در خودرویی روباز با طرفداران خود از نزدیک دیدار کرد و از آنان خواست نگذارند تا همایش بزرگ آنان تجربه ای فقط برای یکبار باشد.
***گرانترین زنان هالیوود
سایت ایرانیان انگلیس نوشت: براساس گزارش و آمارهایی که مجله مالی « فوربز» منتشر کرده است « آنجلینا جولی» گرانترین بازیگر زن سینمای هالیوود است و طی سال گذشته درآمد وی بالغ بر ۳۳ میلیون دلار بوده است.
پس از « آنجلینا جولی» برنده بهترین بازیگر زن اسکار امسال یعنی « جنیفر لاورنس» با درآمد ۲۶ میلیون دلاری در مقام دوم و « کریستن استوارت» با درآمد ۲۲ میلیون دلاری در مقام سوم قرار دارند.
مجله « فوربز» در بخشی از گزارش خود می نویسد:« هالیوود هنوز هم به آنجلینا جولی علاقه ویژه ای دارد. وی هنوز هم جزو معدود بازیگرانی است که برای یک فیلم مناسب می تواند دستمزدی بیشتر از ۱۵ میلیون دلار طلب کند.»
«جنیفر آنیستون» همسر سابق « برد پیت » که فیلم جدید وی هفته آینده در آمریکا اکران خواهد شد در فهرست پر درآمدترین بازیگران زن هالیوود با حدود ۲۰ میلیون دلار درآمد در رتبه چهارم قرار دارد.
« اما استون» که در فیلم اخیر مرد عنکبوتی در کنار زوج خود « اندرو گارفیلد » ظاهر شد با درآمدی ۱۶ میلیون دلاری در رتبه پنجم این فهرست قرار دارد.
« ساندرا بولاک » که در سال گذشته در رتبه سوم قرار داشت امسال با درآمدی ۱۴ میلیون دلاری در مقام هفتم و «جولیا روبرتس» که سال گذشته در رتبه ششم بود امسال با درآمدی یازده میلیون دلاری به مقام دهم تنزل پیدا کرده اند.
«میلا کونیس» با درآمدی یازده میلیون دلاری یک تازه وارد است و امسال برای اولین بار در این فهرست در رتبه نهم قرار گرفته است. دو فیلمی که وی در آنها بازی کرده یعنی Ted و Oz روی هم رفته در سطح جهان از محل فروش بلیط حدود یک میلیادر دلار درآمد داشته اند.

*** جلسه مشترک روحانی با هاشمی، خاتمی و سید حسن خمینی
در حالی که انتشار فهرست هایی از اعضای کابینه روحانی، انتقاداتی را در میان طیف پیروز انتخابات به وجود آورده است، سه شنبه شب دکتر روحانی نشستی با آقای هاشمی رفسنجانی و حجج اسلام سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی داشته است.
بنابر این گزارش، سه شنبه شب گذشته رئیس جمهور منتخب در ادامه جلسات خود با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای انجام مشورت های نهایی به منزل او رفته است. در این زمان آقای هاشمی رفسنجانی به روحانی اظهار می کند که آقایان خاتمی و سید حسن خمینی نقطه نظراتی درباره کابینه دارند و سپس خاتمی و سید حسن خمینی با حضور در منزل هاشمی به بیان دیدگاه های خود درباره برخی افراد می پردازند.

 دکتر روحانی نیز دلایل خود را بیان کرده و برخی از دلایل رسیدن به فهرست کنونی را با خاتمی و سید حسن در میان می گذارد.
در همین زمینه بنا به ادعای سحام نیوز، دراین دیدار پیرامون معرفی عبدالرضا رحمانی فضلی به وزارت کشور بحث و تبادل نظر شده است.
آقایان هاشمی، خاتمی و سید حسن خمینی در این دیدار مخالفت خود را با معرفی این معاون اسبق علی لاریجانی در صداوسیما؛ به عنوان وزیر کشور، به حسن روحانی اعلام کردند.
رحمانی فضلی از افراد نزدیک به علی لاریجانی است که معاونت وی در شورای عالی صدا و سیما را بر عهده داشت و اغلب پست‌های دولتی وی در همراهی با علی لاریجانی بوده است. او در جریان انتخابات ریاست جمهوری نهم در سال ۱۳۸۴ ریاست ستاد انتخابات صدا و سیما را برعهده داشت.

***ماجرای یک نامه درباره تحریم های جدید ایران
در حالی که قرار است در خصوص دور جدید تحریم علیه ایران بحث شود، تعدادی از نمایندگان لیبرال دموکرات با امضای نامه‎ای خواستار توقف آن شدند.
جیم مک درموت، جان کانیرز، کیث الیسون و جیم مک گاورن از رهبری کنگره خواسته اند که رای گیری در مورد تحریم جدید ایران را به تعویق اندازد تا از این طریق آسیبی به تلاش‌ها برای تعامل با رئیس جمهور جدید ایران وارد نشود.
در نامه این افراد آمده است: معتقدیم که انجام این اقدام پیش از تحلیف رئیس جمهور جدید ایران نتیجه معکوس خواهد داشت.
این نامه نشانگر اختلافی عمیق تر بین کنگره و کاخ سفید بر سر ایران است. از یک سو، دولت اوباما تحریم ها علیه تهران را در هفته گذشته کاهش داد و قصد تعامل با ایران را بر سر مسئله هستهای در ماه سپتامبر دارد و از سوی دیگر، کنگره که تحت تسلط جمهوریخواهان است، به دنبال افزایش بیشتر تحریم ها علیه صادرات نفت ایران است.
در قسمت دیگری از نامه، راه حل دیپلماتیک را بهترین ابزار ممکن برای حصول اطمیمان آنچه آنها "عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای" می نامند، معرفی می کند و از کنگره می خواهند فرصت فوق را از دست ندهند زیرا تصویب تحریم جدید دارای "تاثیر معکوس" و "غیرمسئولانه" است.

 کنم.

*** خداحافظی با احمدی نژاد به شیوه بی بی سی
اگر بخواهید نگاهی گذرا به رویکرد بی بی سی فارسی(BBC PERSIAN) و صدای آمریکا(VOA) داشته باشید و این دو را با هم مقایسه کنید؛ باید برخلاف رویه صدای آمریکا، به رویکرد زیرکانه و مرموزانه بی بی سی فارسی در خبر سازی و خبر رسانی اعتراف کنید؛ اما لزوما رویکرد و رویه این شبکه همیشه هم این طور نیست.
بی بی سی فارسی هم گاهی به دلایل مختلف از لاک زیرکی خود خارج می شود و به رویکرد صدای آمریکا نزدیک می شود؛ از جمله در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری بود که از لاک خود خارج شد و با پخش مستندها، فیلم ها و گزارش های مختلف به شکل علنی و آشکار اهانت به مسؤولین و مردم، درخواست تحریم و حضو خیابانی مردم را انتخاب کرده بود....
سایت بی بی سی فارسی برای موضوعاتی که برایش مهم باشد، صفحات ویژه ای اختصاص می دهد. با نزدیک شدن به خداحافظی دولت دهم و جایگزینی دولت یازدهم، این سایت صفحه ویژه ای برای خداحافظی با دکتر محمود احمدی نژاد اختصاص داده است؛ البته خداحافظی و بدرقه ای به سبک بی بی سی فارسی.
در این صفحه چیزی نمی بینید جز سیاه نمایی و منفی بافی افراطی علیه دولت های نهم و دهم؛ گویی این دو دولت حتی یک نقطه قوت هم نداشته اند و در این هشت سال هیچ کار مثبتی نکرده اند.
گزارش های نوشتاری و تصویری بی بی سی فارسی در این صفحه ویژه این طور القا می کنند که: وضعیت اقتصادی بحرانی شده است، در سیاست خارجی، احمدی نژاد هیچ توفیقی نداشته است، وضعیت زنان در این هشت سال بسیار آشفته شده است، ورزش ایران موفقیتی به دست نیاورده است، موفقیت های ورزشی در المپیک و غیره ربطی به دولت نداشته است و حاصل زحمات خود ورزشکاران بوده است، احمدی نژاد شخصیتی جنجالی و بحران آفرین بوده است، نویسندگان کتاب در این هشت سال سرکوب شده اند و نفسشان در آمد، ویرانی های بی سابقه به جاگذاشته است، جز پیشرفت های نظامی در زمینه تحقیقات کار خاصی نشد، مقالات علمی در این سال ها بیشتر مربوط به انرژی اتمی بوده اند نه چیز دیگر، زنان از حق تحصیل محروم شدند، مغزها فرار کرده اند و .....
***شروع بکار کابینه روحانی با لهجه انگلیسی
خبرگزاری آسوشیتدپرس در مطلبی با عنوان " شروع بکار کابینه روحانی با لهجه انگلیسی" نوشت: « حلقه نزدیک به حسن روحانی با لهجه های غربی وارد کار می شوند. درست چند روز بعد از پیروزی حسن روحانی و مشخص شدن برخی از افراد کمک کننده او در دولت جدید و شناخته شدن برخی از چهره های کابینه او، این امر را روشن کرد که معاونان و کابینه او اکثر مدارک دانشگاهی خود را از غرب گرفته اند.»
آسوشیتدپرس در این خبر اینگونه می نویسد: روحانی به زودی مراسم تحلیف خود را انجام می دهد و افرادی را از پشت صحنه وارد میدان می کند که اکثرا دارای مدارکی از واشنگتن و کالیفرنیا و یا لندن هستند.
البته نگاه حلقه داخلی روحانی به مهم بودن اعتبارات و ارزش های غربی چیزی نبود که باعث تعجب بشود، زیرا خود آقای روحانی در اسکاتلند تحصیلات خود را گذرانده است. اما چیزی که مشخص نیست این است که این دولت تا چه حد می تواند در سیاست های ایران نفوذ کند و راه را برای ارتباط با غرب و مذاکرات مستقیم با آمریکا باز کند.
هرچند روحانی به دنبال ایجاد فضای جدیدی بعد از 8 سال دوران پر تنش احمدی نژاد می باشد اما آقای روحانی یک فرد دینی بوده و خودش نیز جلوی سیستم حاکم ایران نمی ایستد و با رهبر عالی ایران مخالفت نخواهد کرد. اما روحانی در تلاش است فضای بهتری و تصویر بهتری از ایران را در جهان به نمایش بگذارد و تلاش او است تا بتواند اختلافات و بن بست ها را بین ایران و آمریکا حل کند.
گمانه زنی های زیادی در مورد کابینه او می شود و حتی برخی از افراد کاملا مشخص شده اند اما چیزی که مشخص است این است که بیشتر کابینه او به زبان انگلیسی مسلط هستند.

***جنجال تازه علیه ایران ؛بمب لیزری

پیشرفت های لیزری ایران، غرب را نگران ساخته است و کشورهای غربی که اخیرا مقالات علمی و پژوهشی دانشمندان ایرانی را هم به لیست تحریم هایشان اضافه کرده اند، چشم هایشان به این پیشرفت ها خیره مانده است.
"مؤسسه علوم و امنیت بین المللی" که زیرمجموعه دولت آمریکا فعالیت می کند و بارها علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران حاشیه سازی کرده است، این بار با انتشار گزارشی و به بهانه ساخت و ساز در "مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران" دغدغه اش را این طور آشکار می کند:
«مطالعه مقالات مربوط به لیزر که توسط دانشمندان ایرانی منتشر شده، و مقایسه مشخصات این دانشمندان و نهادهایی که به آنها مربوط‌ اند نشان می‌دهد که ایران به ساخت لیزرهای پیشرفته‌ای دست یافته و مرکز لشکرآباد در کانون این فعالیت‌ها قرار دارد.»
مؤسسه علوم و امنیت بین‌المللی» (ISIS) در گزارش تازه‌ای که روز دوشنبه هفتم مرداد منتشر کرده‌است از «گسترش زیاد» ساخت‌وساز در کارخانه غنی‌سازی لیزری ایران در لشکرآباد خبر می‌دهد.
به نوشته این گزارش، بررسی تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که کار گسترش ساخت‌وساز در این محوطه از سال ۲۰۰۸ آغاز شده و تا اوایل ۲۰۱۳ ادامه داشته است.
این در حالی است که گزارش‌های پیشین حکایت از این داشت که تجهیزات این مرکز آزمایش غنی‌سازی لیزری اورانیوم، پس از افشای فعالیت‌های این مرکز، از سال ۲۰۰۳ به‌این‌سو برچیده شده بود.
این مرکز در نزدیکی روستای لشکرآباد در فاصله میان شهرهای کرج و هشتگرد قرار گرفته و بنا به تصاویری که مؤسسه «مؤسسه علوم و امنیت بین‌المللی» منتشر کرده بر روی ساختمان‌های آن تابلویی با عنوان «مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران» نصب شده‌است.
به نوشته گزارش این مرکز تحقیقاتی، ایران تا سال ۲۰۰۳ در لشکرآباد «فعالیت‌های مخفی غنی‌سازی لیزری» اورانیوم انجام می‌داد تا این‌که این فعالیت‌ها طی سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ افشا و سپس تجهیزات آن برچیده شد.
«مؤسسه علوم و امنیت بین‌المللی» می‌نویسد که دست‌یابی به فناوری غنی‌سازی لیزری می‌تواند ظرفیت غنی‌سازی مخفی اورانیوم را به مراتب افزایش دهد اما به خاطر پیچیدگی‌های این فناوری هنوز هیچ کشوری موفق نشده از آن در غنی‌سازی صنعتی استفاده کند.

***افتتاح عجولانه توسط رئیس جمهور
مراسم افتتاح فازهای 15 و 16 پارس‌جنوبی در حالی با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد که مراحل آماده‌سازی‌ این فازها همچنان ادامه دارد و به گفته یکی از پیمانکاران آن، هنوز زمان بهره‌برداری از این فازها مشخص نیست.
محمود احمدی‌نژاد در آخرین ساعات عمر دولت دهم طرح توسعه فاز 15و 16 پارس‌جنوبی را در هفتاد و سومین‌ماه توسعه خود در حالی افتتاح کرد که هنوز چاه‌ها، سکوها و خطوط لوله دریایی و 3واحد شیرین‌سازی‌ پالایشگاهی آن آماده راه‌اندازی نیست.
محمود احمدی‌نژاد دیروز مسافر عسلویه شد تا آخرین وضعیت توسعه فازهای پارس‌جنوبی را مورد ارزیابی قرار دهد اما برنامه بازدید به افتتاح پالایشگاه‌های فاز 15و 16پارس‌جنوبی تغییر یافت.
در شرایط فعلی هیچ‌یک از 24 حلقه چاه دریایی، 2 سکوی اصلی فراساحلی، خط لوله انتقال گاز از دریا به پالایشگاه ساحلی و 3‌‌ واحد نهایی شیرین‌سازی‌ گاز در پالایشگاه آماده راه‌اندازی نیستند اما تنها یکی از واحدهای شیرین‌سازی‌ گاز این پروژه راه‌اندازی و تحت عنوان کل فاز 15و 16 پارس‌جنوبی افتتاح شد. پیش از این قرار بود طی 35 ‌ماه این فازها توسعه یابد که در حال حاضر 25‌ ماه از پایان این مهلت گذشته است.

*** پلیس سراغ خیاطها میرود
رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی گفت: اگر نظارت اتحادیه‌ها و مجموعه‌های حاکمیتی مانند وزارت بازرگانی در خصوص تولید پوشاک کارساز نباشد، پلیس به عنوان اجرای وظایف قانونی محوله، مداخله خواهد کرد.
سرهنگ محمدمسعود زاهدیان رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی، درباره برخورد پلیس با تولیدکنندگان پوشاک نامناسب اظهار داشت: موضوع سیاست‌گذاری پوشاک و تولید مد، بر عهده وزارت ارشاد و بنیاد ملی مد و لباس است.
وی ادامه داد: اما موضوعی که در این زمینه وجود دارد این است که مجموعه‌هایی مانند وزارت بازرگانی و اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک موظف به نظارت بر تولیدات هستند تا این تولیدات با زمینه مناسبی در فروشگاه‌ها و مراکز خرید عرضه شود.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با بیان اینکه نظارت در این زمینه وظیفه مجموعه‌های صنفی است، خاطرنشان کرد: خلاءهایی در این زمینه در اتحادیه‌های صنفی و وزارت بازرگانی وجود دارد و این نکته هم قابل توجه است که تمام مباحث پلیسی نیست که پلیس بخواهد ورود پیدا کند.
زاهدیان در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت فعلی پوشاک هنوز پلیس را برای ورود و پیگیری مسئله مجاب نکرده است، گفت: این فرصت را برای اتحادیه‌ها قائل شدیم تا خودشان نظارت را انجام دهند ولی در صورتی که نظارت اتحادیه‌ها و مجموعه‌های حاکمیتی مانند وزارت بازرگانی کارساز نباشد، پلیس به عنوان اجرای وظایف قانونی محوله، مداخله خواهد کرد.
*** دمای هوای آبادان به 83 درجه رسید
روزنامه اطلاعات در تاریخ ۶ مرداد ۱۳۳۲ نوشت: به طوری که دیروز خبرنگار ما در گزارش تلفنی خویش اطلاع داد گرمای فصل تابستان در این چند روزه در نقاط جنوب و مخصوصا در خوزستان به شدت سرسام‌آوری رسیده و طاقت و آرام را از مردمان آن نواحی ربوده است.
خبرنگار ما در دنبال خبر دیروز خود، امروز طی گزارشی تلگرافی چنین اطلاع می‌دهد: از ده روز به این طرف گرمای بی‌سابقه‌ای در آبادان شروع شده است و درجه حرارت در سایه به ۴۹ درجه بالای صفر و رطوبت هوا به ۸۰ درصد و درجه حرارت هوا در آفتاب به ۸۳ درجه سانتیگراد رسیده است. هر روز جمع زیادی دچار گرمازدگی می‌شوند و به بیمارستان منتقل می‌شوند. تاکنون ۱۵ نفر از شدت گرما و بر اثر آسیب آفتاب‌زدگی فوت کرده‌اند.
یکصد و شصت نفر از ایرانیان مقیم کویت هم دچار گرمازدگی شده و آن‌ها را به آبادان آورده‌اند و متاسفانه عده‌ای از آنان در بین راه تلف شدند. خبرنگار ما ضمناً اضافه می‌کند که با این شدت گرما قاچاقچیان هر روز مقادیر زیادی یخ از آبادان که بایستی به مصرف اهالی برسد به کویت حمل می‌کنند و وسایل تسکین و تخفیف گرمی هوا را هم از دست مردم می‌ربایند.
تلگرافی که از خبرنگار ما در خرمشهر رسیده حاکی است که گرما در آنجا هم به ‌‌نهایت درجه شدت خود یعنی در سایه به ۴۶ درجه و در آفتاب به ۷۷ درجه سانتیگراد رسیده است. متاسفانه یخ هم کمیاب می‌باشد و اگر یخ‌های مصنوعی پیدا شود هر قالبی به ۱۲۰ ریال به فروش می‌رسد در صورتی که نرخ عادلانه آن ۳۰ ریال می‌باشد. دیروز مسافری که بلیط راه‌آهن در دست داشت در اثر گرما فوت کرد و دو نفر کودک خردسال از شدت حرارت هوا در بغل مادرشان تلف شدند. در قطار راه‌آهن دو نفر زن که یکی از آن‌ها هم حامله بود، در بین راه اهواز و خرمشهر مُرده‌اند.

*** با پست جدید مشایی و بقایی موافقت نشد
یک منبع آگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعلام اسامی برخی از اعضای هیئت مؤسس دانشگاه احمدی‌نژاد،گفت: اعضای پیشنهادی هیئت مؤسس دانشگاه احمدی‌نژاد شروط لازم برای کسب رأی موافق شورا را ندارند.
یک منبع آگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه درخواست محمود احمدی‌نژاد برای تأسیس دانشگاه، درخواست دانشگاه خاص بوده است، گفت: اساسنامه این دانشگاه باید به تصویب شورایعالی انقلاب فرهنگی در دوره جدید برسد.
وی با بیان اینکه اعضای هیئت مؤسس دانشگاه احمدی‌نژاد باید به تصویب شورایعالی انقلاب فرهنگی برسند، گفت: با توجه به اعضای پیشنهادی احمدی‌نژاد برای هیئت مؤسس این دانشگاه رأی موافق شورایعالی انقلاب فرهنگی بعید به نظر می‌رسد.
این منبع آگاه با بیان اینکه اعضای پیشنهادی احمدی‌نژاد شروط لازم برای کسب رأی موافق شورا را ندارند، گفت: افرادی نظیر اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی به عنوان اعضای هیئت مؤسس این دانشگاه از سوی احمدی‌نژاد مطرح شده‌اند شرایط لازم برای هیئت مؤسس دانشگاه را ندارند.
به گفته وی، یکی از مهم‌ترین شرایط اعضای هیئت مؤسس دانشگاه‌ها عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌های کشور است
***هتاکی وقیحانه اشرار نیمه‌عریان در شب قدر!
متاسفانه مدتی است که در گوشه و کنار این مرز و بوم اتفاقات ناگوار و دلخراشی همچون تعرض به آمرین به معروف و نهی کنندگان از منکر رخ می دهد که با مسامحه ی دستگاه قضا و ناجا این ناهنجاری مسیر تصاعدی به خود گرفته است.
از تعرض به زن محجبه آمر به معروف که مدتی پیش توسط اراذل و اوباش در پیش چشم مامورین مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا حمله گروهی به طلبه ناهی منکر در شرق تهران در چند سال پیش و حمله با آلت قتاله به چند روحانی و پیش نماز مسجد که درصدد مقابله با بداخلاقی ها در محله خود بودند تنها نمونه ای از عملیات معکوس آشوب گران اجتماعی در جامعه است که به مدد غفلت برخی از دستگاه ها رقم خورده است.
اما در جدیدترین این موارد در شب شهادت مولای متقیان یکی از اهالی محله جیحون خیابان صاحب زمان واقع در منطقه 10 تهران، پس از مراسم احیای شب قدر در حال مراجعت به منزل بوده است که مشاهده می کند یکی از اشرار محل با پوشش بسیار نامناسب ( تقریبآ عریان-که از ذکر جزئیات معذوریم) وقیحانه در خیابان ایستاده است و هنگامی که مورد تذکر فرد آمر به معروف قرار می گیرد به همراه دو تن از اشرار دیگر و با استفاده از چوب، میل گرد و قمه فرد ناهی از منکر را مورد تهدید، فحاشی و هتاکی قرار داده و این فرد را جلوی چشمان خانواده مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

گفتنی است این افراد شرور بارها در موضوعات مختلف اقدام به تهدید و ارعاب اهالی نموده اند که در مواردی اهالی محل اقدام به شکایت از این اشرار کردند اما متاسفانه با مسامحه دستگاه های مسئول، صبح روز بعد اشرار آزاد شدند.

****بد حجابی خانم بازیگر سر سفره افطار!
ضیافت افطار شورای عالی تهیه کنندگان، شامگاه شنبه با حضور جمعی از فیلمسازان برگزار شد.
پوشش برخی از حاضران د راین مراسم، نه با معنویات سفره افطاری همخوانی داشت و نه مطابقتی با بدیهیات شرع و عرف جامعه اسلامی ایران.
 

***اعترافات تلخ خواننده ای که جهانی شد!
پارک جه سانگ خواننده آهنگ گانگنام استایل که یک‌شبه به یک شهرت جهانی دست یافته است، با اعترافاتی تلخ هوادارانش را شوکه کرد.
این خواننده اهل کره جنوبی طی مصاحبه‌ای که با روزنامه انگلیسی ساندی‌تایمز داشته، به وابستگی شدیدش به الکل اعتراف کرده است.
وی گفته است: اکنون با داشتن یک شهرت جهانی این قضیه برایم ناراحت‌کننده است ولی نمی‌توانم این عادت خود را ترک کنم. من تا جایی که یادم هست از دوران دبیرستان وابستگی شدید به الکل پیدا کردم.
این خواننده 35 ساله کره‌ای در ادامه اعترافاتش اضافه کرد که در سال 2001 هم مدتی در زندان به سر برده است.
وی افزود: این اتفاقات بد در زندگی، مرا به خلاقیت وا داشت. از روزها و اتفاقات بد به عنوان فرصتی برای کشف و تقویت قوه تخیل خود استفاده کرده‌ام.
سانگ گفت: وقتی اتفاقات بدی به سراغم می‌آید ایمان دارم که بی‌دلیل نبوده و پس از آن اتفاقات بسیار خوبی برایم خواهد افتاد. سال گذشته در بیش از 20 کشور حاضر شدم و آهنگ "گانگنام استایل" را اجرا کردم و این فشار کاری زیاد باعث شد که از ماه ژوئن تا کنون همسرم و دوقلوهای پنج ساله‌ام را نبینم و دلم برایشان تنگ شود.

*** امام بخاری و امام مسلم باید محاکمه شوند
عبدالله حیدری کارشناس وهابی و یکی از دشمنان اهل بیت علیهم السلام در صفحه رسمی فیس بوکش مطلبی را انتشار داد مبنی بر اعدام توهین کنندگان به ناموس و صحابه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم.
در ادامه نیز اضافه کرده بود "که هر کسی به همسران پیامبر و صحابه پیامبر خصوصا عشره مبشره توهین کند محاکمه گردیده و حکم مناسبی علیه او صادر می گردد."
ما نیز این قول و طرح را می پسندیم و از آقای حیدری بخاطر قبول زحمت و محاکمه و تعزیر و اعدام هتاکان تشکر نموده و برای سهولت کار این کارشناس وهابی چند تن از هتاکان به همسران پیامبر و صحابه را معرفی می نمائیم.

 متهم ردیف اول
محمد ابن عبدالوهاب
محمد ابن عبدالوهاب صحابه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم را کافر می خواند.
متهم ردیف دوم
دکتر موسی شاهین لاشین
توهین دکتر موسی شاهین لاشین به عایشه همسر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم
متهم ردیف سوم
ابن تیمیه توهین ابن تیمیه به خاندان و اهل بیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم
و طبق نظر اهل سنت حضرت علی علیه السلام جزء عشره مبشره است.
متهم ردیف چهارم
صحابه ای که به عائشه همسر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم توهین کرده اند.
متهم ردیف پنجم
شبکه ام بی سی عربستان سعودی و توهین به شخص پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم.
متهم ردیف ششم
صحیح بخاری
در صحیح بخاری آمده است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم قصد خودکشی داشته است!
و متهمین ردیف هفتم و هشتم و ....
با توجه به این همه سند و روایت جناب عبدالله حیدری برای تنبیه و تعزیر و محاکمه و حتی اعدام باید از افراد فوق الذکر شروع کند.
***مسابقه ای با جایزه یک نوزاد!
یکی از مسابقه های تلویزیونی در کشور پاکستانی در اقدامی بی سابقه،‌ جایزه خود را یک "نوزاد" تعیین کرده است.
گفتنی است این مسابقه که به اصطلاح مسابقه ای خیریه به شمار می رود،‌ تنها شرکت کنندگانی را به بازی می گیرد که مشکل فرزنددار شدن دارند.
در واقع این مسابقه با دعوت از چنین زوج هایی، تلاش می کند یک کودک یتیم را به زوج های بی فرزند (عقیم) اهدا کند.
قابل ذکر است، به گفته "عامر حسین" مجری این برنامه، شعار انتخاب شده برای این مسابقه بی نظیر، "در مسابقه شرکت کن و یک نوزاد ببر" است.
***توزیع قرآن تحریف شده در سوریه
منابع محلی به "شام پرس" گزارش دادند، عده‌ای از افراد مسلح وابسته به جبهه النصره در چند روز گذشته و در حرکتی بی‌سابقه اقدام به توزیع نسخه‌هایی تغییر یافته از قرآن کریم میان مردم در مناطق تحت نفوذ خود در سوریه کرده‌اند. آنها مدعی هستند قرآن‌های فعلی که دردست مسلمانان است در قرن‌های گذشته دچار تحریف شده است.

 این افراد مسلح پس از تمام شدن نسخه‌های جعلی توزیع شده، اقدام به دست بردن در قرآن‌های موجود در خانه‌های اهالی مناطق تحت نفوذ خود نموده و با وضع دایره‌های قرمز بر روی بعضی از آیات قرآن (بویژه آیات مربوط به احکام شرعی، جهاد و غنائم) و افزودن آیه‌های جعلی در زیر آیه‌های خط خورده، قرآن کریم را تحریف نمودند تا به زعم خود نسخه‌های قدیمی قرآن را اصلاح کرده باشند.
***هتک حرمت 14 دختر توسط پدرصهیونیست!
یک صهیونیست افراطی 14فرزند خود را سال‌ها مورد آزار و اذیت جنسی، بدنی و شکنجه‌های روانی مختلف قرار داده است.
پلیس رژیم صهیونیستی یک صهیونیست را به اتهام تجاوز به همه‌ی فرزندان خود و شکنجه آنها مورد تحقیق قرار داد.
این صهیونیست، متهم است که در طی سالیان گذشته فرزندان خود را مورد آزار و اذیت جنسی، بدنی و روحی قرار داده است.
بر اساس این گزارش، این مرد پوست یکی از فرزندان خود را پاره پاره کرده است و آنها را از خوردن غذا در مدت‌های طولانی منع می‌کرده است.
وی همچنین دندان‌های بعضی از فرزندان خود را شکسته و به تنها دختر خود نیز تجاوز کرده است.
وی در ادامه اقدامات شنیع و غیراخلاقی خود، همسرش را مجبور به انجام عمل زناشویی در برابر فرزندان خود می‌کرده است.
***دختری که تا لحظه زایمان نمیدانست حامله است
شاید باورتان نشود ولی درد معده در یک دختر 17 ساله باعث شد به بارداری اش پی ببرد و درست زمانی متوجه این درد شد که زمان زایمانش فرا رسیده بود.
جودی اسمیت 17 ساله اهل یورکشایر غربی در شمال انگلستان از ناحیه پایین شکم خود احساس درد شدیدی کرد و مادرش لزلی او را به بیمارستان رساند.
پزشکان در بیمارستان متوجه شدند که او باردار است و جالب اینجاست که چند ساعت بعد خانم اسمیت پسر 3.6 کیلویی خود به نام جک آرتور را سالم به دنیا آورد.
خانم اسمیت و نامزدش دنی یومن 19 ساله اعتراف می کنند که هنوز در شوک به دنیا آمدن فرزندشان هستند.

***جواد نکونام و خاتمی در کنار "ابی"
سید محمد خاتمی، رئیس بنیاد باران و رئیس جمهور سابق کشورمان در ضیافت افطار «شاهگوش» شرکت کرد و از پشت صحنه این سریال بازدید کرد. سید محمد خاتمی با حضور در محل فیلمبرداری پروژه جدید داود میرباقری، از نزدیک با روند ساخت «شاهگوش» آشنا شد.
جالب اینجاست که در این مراسم خاتمی دقایقی را در کنار محسن تنابنده قرار گرفته و با او به گپ و گفت پرداخت. تنابنده در «شاهگوش» نقش خواننده ای مشابه ابی خواننده لوس آنجلسی را ایفا می کند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    4 1
    حالا گذشته از همه اينا به قسمت آخر توجه کنين. يک نفر از اعضاي بعدي شوراي شهر تهران يا نماينده هاي تهران هم مشخص شد. آقا جوادم رفت تو سياست. کم از اين فوتبال پول مفت ميگيره حالا داره وارد بازي سياسي ميشه. خدايا اين چه وضعيه که تو مملکت ما هيچ کس سر جاي خودش نيست؟!!!
  • خالد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    0 0
    حيف شماره 6