آخرین تحولات لبنان

کرج- خبرنگار قدس آنلاین: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به دلیل عدم تحقق وعده و وعیدهای مسئولان برای برطرف کردن مشکلات مردم خود را رئیس چوپان دروغگو خواند.

مطالبات مردم، نمایندگان را شرمنده کرده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فاطمه آجرلو با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان کرج در محمدشهر، اظهار داشت: عملیاتی نشدن مطالبات مردم در بخش های مختلف خدمات رسانی به ویژه در روستاها که به دلیل فصل سرما با مشکلات متعددی مواجه هستند باعث شده نمایندگان مردم شرمنده وعده های محقق نشده باشند.
وی افزود: عدم صدور مجوز ساخت بنا در روستاها، روند کند رسیدگی به پرونده های کمیسیون ماده 99، عدم برنامه ریزی مناسب برای ساماندهی فاضلاب روستایی، اصلاح حریم ها، وجود مشکلات متعدد در حوزه حمل و نقل عمومی، مسکن، تامین سوخت و همچنین طرح های روستایی از عمده مسائلی است که روستاهای این شهرستان را با تهدید مهاجرت های بی رویه مواجه کرده است.
این نماینده با اشاره به اینکه در نشستی تخصصی تمامی مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان با اداره کل بنیاد مسکن رصد شده است، یادآور شد: بر اساس ماده 180 برنامه پنجم توسعه کشور، یک میلیارد و 100 میلیون تومان به منظور تامین راه، آبفای روستایی و همچنین اجرایی کردن طرح های روستایی اختصاص یافته که این میزان با توجه به وجود مشکلات به هشت میلیارد و200 میلیون تومان افزایش یافت.
وی تصریح کرد: ورود مقتدرانه برای کاهش این مشکلات بویژه در حوزه آبرسانی در زمستان به روستاها از جمله نکات قابل توجهی است که امید می رود با درایت فرماندار کرج به زودی برطرف شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.