پیشنهاد سردبیر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کسب برد بیشتر در گرو افزایش تولید است، گفت: خودروهای داخلی به لحاظ کیفی توان رقابت با محصولات خارجی را ندارند، از این رو هنوز برای آزادسازی واردات زود است.

خودروهای داخلی توان رقابت با خارجی‌ها را ندارند/ اکنون زمان آزادسازی واردات نیست

سیدمحمد بیاتیان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حالت فعلی آزادسازی واردات خودرو به سود این صنعت نیست، اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز کیفیت خودروهای کشور به حد مطلوب نرسیده، به لحاظ کیفی محصولات داخلی توان رقابت با محصولات خارجی را ندارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: ابتدا باید کیفیت محصولات داخلی را افزایش دهیم تا فضا برای حضور خودروهای خارجی در کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: در غیر این صورت صنعت خودروسازی با زیان‌های جبران‌ناپذیری مواجه خواهد شد.

بیاتیان با تاکید بر این که سوددهی هرگز در گران‌فروشی رخ نمی‌دهد، گفت: یکی از اصول بازار توجه به این نکته است که سود بیشتر در تولید بیشتر است، از این رو زمانی که مردم محصولی را بپسندند و اقدام به خرید آن کنند، هم تیراژ تولید بالا می‌رود و هم سود بیشتر نصیب خودروساز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • يک نفر IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    پس بيست سال نير منتظر ميمانيم!
  • Ahmad IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    مردم مالي و جاني ضرر کنن اشکال نداره ولي خودروسازان متحمل ضرر و زيان بشن اشکال داره.!!!!!!! عجب تدبير و اميدي!!!!!!!
  • حي IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    چطور موقع پول گرفتن ازمردم وتاخير در تحويل خودرو وتحميل شرايط به مشتري يادمردم نيستيد.چطور وقتيخودروهاي صفر کيلومتر تحويلي مقابل نمايندگيها صف ميکشند براي رفع عيب ياد مردم نيستيد.فکر کنم بهترين تنبيه براي مافياي خودروآزاد کردن واردات است هرچند اين امر باشعار رهبري در تعارض است ولي اين دزدان توليد هم بايد بدانند کم فروشي ودزدي تاوان دارد .