پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: مرکز بهداشت شماره یک و دو اصفهان به مناسبت هفته اطلاع رسانی ایدز اقدام به برپایی پایگاه های اطلاع رسانی ایدز در سطح شهر اصفهان کردند.

کارناوال آموزش و اطلاع رسانی ایدز در اصفهان به راه افتاد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، روز جهانی ایدز، اول دسامبر (برابر ۱۰ آذر)، از سال ۱۹۸۸ نه تنها به خاطر افزایش بودجه ها بلکه برای افزایش آگاهی، آموزش و مبارزه با تبعیضها تعیین شد.
اهمیت روز جهانی ایدز در این است که این یادآوری به ما می شود که HIV از بین نرفته است و هنوز کارهای زیادی است که باید انجام شود.
شعار روز جهانی ایدز در سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵، "به صفر رساندن موارد جدیدآلودگی و همچنین مرگ ناشی از اچ آی وی" تعیین شده است.
در همین راستا مرکز بهداشت شماره یک اصفهان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طرح پایگاه های سیار اطلاع رسانی و مشاوره ایدز را در اصفهان اجرایی کرد.
در این طرح مرکز بهداشت استان اصفهان با تجهیز دو دستگاه مینی بوس هایس و تامین دو نیروی کارشناس مبارزه با بیماریها اطلاع رسانی و آموزش در خصوص بیماری ایدز به مردم را در دستور کار خود قرار داد.
همچنین مرکز بهداشت شماره دو اصفهان در اقدامی مشابه کارناوال آموزش و اطلاع رسانی ایدز با همکاری مرکز بهداشت استان اصفهان برگزار کرد.

در این اقدام تعداد ۴ دستگاه ون با امکانات و نیروهای مجرب تجهیز و در ۵ منطقه شهر در قالب پایگاه های آموزش و اطلاع رسانی ایدز مستقر گردیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.