آخرین تحولات لبنان

۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 272577

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سال نو، برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت ایران، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تمامی کارکنان بنیاد، سالی پر خیر و برکت را آرزو کرد.

پیام شهیدی به مناسبت سال نو


به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:
«یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال
بهار نماد و جلوه گاه اراده الهی در آفرینش طبیعت است و نوروز، طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن.
نوروز ارمغان بهار است و بهار یادآور تولدی دوباره، سرآغاز شکفتن، روییدن و سبز شدن. هستی زمزمه ای دارد و نیایشی و همه سپاس می گویند او را که دوباره زنده می‌کند و می‌آفریند و این پیام نوروز است که همراه با طبیعت دوباره زاده شویم و آفریدگار را به شکرانه این عطیه الهی ستایش کنیم.

برای آنانکه از منظر اعجاز الهی، بهار را آیتی از بهشت می‌دانند، رستاخیز طبیعت، بشارت رستگاری و عبرت گیری از زندگی است.
در این راستا، شهدا، ایثارگران و خانواده معظم ایشان را حجت بالغه و آیت از خودگذشتگی و ایثار در راه رضای الهی می‌خوانیم و فخر خدمتگزاری به ایشان را موهبتی بر خود بر می‌شماریم و برای ادای دین و انجام تکلیف در برابر این بندگان شایسته خدا سعی و تلاشی وافر خواهیم نمود و امیدواریم که در رستاخیز از آستان سخای ربوبی جملگی روزی جانمان گردد.

از تمامی مدیران و کارکنان بنیاد که در سال 1393 با تلاشی بی وقفه و ارزشمند در جهت انجام فعالیت‌ها اقدام نمودند تشکر و قدردانی می‌کنم.
امیدوارم سال 1394 برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت شهیدپرور ایران، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تمامی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سالی پر خیر و برکت باشد و ما نیز در بنیاد بتوانیم با کمک همه دوستان اقدامات درخور توجهی داشته باشیم.

در خاتمه امید دارم سال نو قرین برترین تحولات معنوی و همراه با بهترین مقدرات الهی باشد و از فیض عرض ارادت و ذکر فضیلت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و عنایت توجهات حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) بر ما عنایت شود.

سیدمحمد علی شهیدی»
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.