پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با قهرمانان ناشنوای استان سجاد آیقرچمن ، مهدی بخشی و رسول دریانی دیدار کرد.

استفاده از ظرفیت مناسب باشگاه‌ها برای توسعه ورزش ناشنوایان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، در این دیدار سید محمد شروین اسبقیان گفت : با توجه به ظرفیت مناسبی که استان در عرصه ورزش دارد، باید برای ناشنوایان نیز فعالیت‌هایی انجام شود که این مسئله، نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق است.

اسبقیان با تأکید بر اهمیت استعدادیابی در ورزش ناشنوایان تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که ناشنوایان در عرصه‌های مختلف به ورزش رو بیاورند و از ظرفیت‌های مناسب موجود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ورزش‌های ناشنوایان از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، افزود: از همین رو سعی داریم با استفاده از ظرفیت مناسب باشگاه‌ها در این عرصه گام برداریم.

وی اظهار داشت : سعی اداره کل ورزش و جوانان استان بر این بوده که با تمام دستگاه‌های اجرایی تعامل داشته و همکاری‌های لازم صورت گیرد و امیدوار هستم که بتوانیم با استفاده از تعاملاتی که وجود دارد، شرایط مناسب‌تری برای ورزش ناشنوایان به وجود آید.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود : ناشنوایان و کم شنوایان استان در عرصه‌های مختلف ورزشی همچون المپیک ناشنوایان و رقابتهای جهانی و کشوری توانمندی‌های مناسبی از خود به نمایش گذاشته و امیدوار هستم شرایط مطلوبی برای فعالیت این قهرمانان ایجاد کنیم.

اسبقیان اضافه کرد: خوشبختانه در دولت محترم تدبیر و امید اهمیت ویژه‌ای به فعالیت های سازمانهای مردم نهاد و خیرین ورزشی یار می‌شود و در این خصوص هیئت ورزش های ناشنوایان استان نیز باید برنامه ریزی های گسترده ای به منظور افزایش سطح امکانات و اقدامات در حوزه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی انجام دهند .

در این نشست قهرمانان نیازها و درخواست های خویش را به مدیر کل ورزش و جوانان استان اعلام و ایشان دستورات لازم را صادر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.