پیشنهاد سردبیر

وزیر کشور صبح جمعه در ادامه سفر خود به خراسان رضوی با حضور در شهرستان تایباد از پایانه مرزی دوغارون در مرز مشترک ایران و افغانستان بازدید کرد.

وزیر کشور از پایانه مرزی دوغارون بازدید کرد

 به گزارش قدس آنلاین عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز با همراهی استاندار خراسان رضوی در شهرستان تایباد مورد استقبال مقامات محلی قرار گرفت و از سالن های مسافربری، تجاری و همچنین تاسیسات موجود در پایانه مرزی دوغارون بازدید کرد.

فرماندار شهرستان تایباد بررسی روند تبادلات مررزی و صادرات کالا از این بازارچه با حضور مدیران استانی و شهرستانی و همچنین استاندار خراسان رضوی را هدف این بازدید و نشست امروز عنوان عنوان کرد.

محمد حسین شرافتی راد در گفتگو با مهر اذعان کرد: وزیر کشور همچنین درمحل پایانه مرزی دوغارون با مدیران و مسئولان این شهرستان طی نشستی مشکلات و موانع موجود را از نزدیک مورد بررسی قرار می دهند.

وی افزود: این پایانه به عنوان یکی از موقعیت های مناسب توسعه روابط تجاری ایران و افغانستان در شرق کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بیان کرد: این پایانه در تسهیل بخشیدن به تشریفات مرزی کالا وکوتاه کردن زمان عبور وسایل نقلیه نقش موثری در کاهش هزینه ها و قیمت کالاها برای تجار و همچنین بازار مصرف افغانستان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پایانه مرزی دوغارون در شمال شرقی استان خراسان رضوی و در فاصله ۲۰ کیلومتری شهرستان تایباد واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.