قدس انلاین-قاانی:در بسته ویژه خبری امروز می توانید مطالبی در خصوص حضور نواده فتحعلی شاه دریک سریال آمریکایی وواکنش نماینده مجلس به واردات ۲۷ هزار خودروی لوکس توسط کمیته امداد و..را مطالعه کنید.

ازواردات خودروهای لوکس توسط کمیته امداد تاحضور نواده فتحعلی شاه دریک سریال آمریکایی و نصب بنر تبریک  برای سفر به کره جنوبی!

*حضور نواده فتحعلی شاه دریک سریال آمریکایی

سارا شاهی در سومین فصل از سریال تلویزیونی پر بیننده «رِی داناوان» (Ray Donovan) در کنار لیو شرایبر،جان وویت، یان مک‌شین و کیتی هولمز بازی خواهد کرد. سریال «رِی داناوان» که از سال 2013 در شبکه تلویزیونی شوتایم پخش می‌شود، یک مجموعه جنایی است که عنوان خود را از نام شخصیت اصلی با بازی لیو شرایبر گرفته است که تخصص او «رفع و رجوع» گرفتاری‌هایی است که افراد مشهور و پرنفوذ لس‌آنجلس پیدا می‌کنند.سارا شاهی با نام اصلی آهو جهانسوز متولد 1980 در تگزاس از پدری ایرانی (از نسل فتحعلی شاه قاجار و یکی از همسران او به نام بگُم خانم) و مادری اسپانیایی، پس از تحصیل در دانشگاه متدیست دالاس در رشته خوانندگی اپرا و زبان انگلیسی از سال 2000 وارد حرفه بازیگری سینما و تلویزیون شده و در سریال‌هایی مانند «معلم‌ها»، «آتش شیکاگو» و «زندگی» بازی کرده

*نصب بنر تبریک به یک نماینده برای سفر به کره جنوبی!

نصب بنر تبریک توسط هواداران نماینده اسلام آباد در سطح شهر به خاطر سفر وی به کره جنوبی

* سر یک گیتاریست در کنسرت زنده آتش گرفت

مایکل کلیفورد گیتاریست گروه «پنج ثانیه از تابستان» که یک گروه استرالیایی است، به دلیل برخورد با لوازم آتش بازی، آتش گرفت و روانه بیمارستان شد.ویدیوی این ماجرا که در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته نشان می‌دهد که سر گیتاریست وقت نوازندگی ناگهان شعله ور شد. او وقتی گیتار می‌زد متوجه نشد که زیادی به بخش آتشی که روی صحنه ایجاد شده بود تا در شب جلوه‌ای از آتش بازی داشته باشد، نزدیک شده است. این برنامه که شنبه شب در استادیوم اجرا می‌شد، بلافاصله قطع شد. در فیلم دیده می شود که بلافاصله او را از صحنه دور کردند و سر شعله ورش را با حوله پوشاندند.
* خداحافظی قهرمان جنجالی از اینستاگرام

امید نوررقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی از ادامه مسابقات محروم شد، قصد دارد صفحه شخصی اش در اینستاگرام را نیز پاک کند و از این شبکه اجتماعی نیز خارج شود.

*60 درصد واردات خودرو در انحصار یک خانواده!

مجیدرضا حریری نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت:60 درصد از واردات خودرو کشور از سه برند انجام می شود که 2 تای آن کره ای و یکی از آنها چینی است و واردات این سه برند در دست یک خانواده است.

*مرگ دوکودک توسط تیرچراغ برق در قم

سال گذشته یکی کودک قمی به دلیل دست زدن به تیرهای روشنایی برق فضای سبز دچار حادثه برق گرفتی شد و جان خود را از دست داد، این خبر به قدری فضای شهر قم را درگیر خود کرد که شهردار منطقه بازداشت و شهرداری قم نیز به سرعت دستور رفع مشکلات تیرهای چراغ برق را داد.حال با گذشت تنها کمتر از یک سال از آن فاجعه غمناک، بار دیگر فضای سبز و تیرهای روشنایی یکی از بوستاهای شهر قم جان نوجوان 12 ساله را گرفت و او  را به کام مرگ کشاند.این اتفاق در ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه ۲۱ خرداد ماه رقم خورد که پس از برخورد این نوجوان با تیر چراغ روشنایی و به دلیل فلزی بودن و عایق بودن این تیر، منجر به فوت این نوجوان می‌شود.

*امام خمینی ۲۶ سال پس از وفات، شبکه‌های اجتماعی را قبضه کرد

حساب کاربری حضرت "امام خمینی" (emamkhomeini@) چند روز پیش از بیست و ششمین سالگرد درگذشت ایشان (14 خرداد، چهارم ژوئن) توسط اینستاگرام مسدود شد. پس از این اقدام، حساب دیگری افتتاح شد (EmamKhomeiny@) تا جای آن را بگیرد اما حساب قدیمی، پس از چند روز دوباره فعال شد.پایگاه بیزینس اینساید با بهانه قرار دادن خبر بسته شدن حساب کاربری موسوم به امام خمینی (ره) به وضعیت حساب‌های کاربری با نام امام خمینی (ره) در شبکه‌های اجتماعی پرداخت. این پایگاه در مطلبی با عنوان «مردی که آمریکا را شیطان بزرگ می‌نامید، 26 سال پس از مرگش تمام شبکه‌های اجتماعی را درنوردیده است» نوشت:آیت‌الله روح‌الله خمینی 26 سال پیش از دنیا رفت اما پیروان وفادارش با استفاده از حساب‌های کاربری موفق در شبکه‌های اجتماعی سالگرد رحلت وی را بزرگ داشتند. امام خمینی کسی بود که در سال 1979، کشور ایران را از دست حکومت پادشاهی پهلوی و محمدرضا پهلوی خارج کرد.

*واردات پورشه در «کمیته امداد»

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور چندی پیش در مجلس آمد ازواردات خودروهای لوکس از جمله بی‌ام‌و و پورشه گفت واظهار داشت:در کمیته امداد بیش از 100 نفر، 27 هزار خودروی لوکس وارد کشور کرده‌اند و متأسفانه از حقوق مستضعفان سوءاستفاده شد.حامد قادرمرزی نماینده مجلس گفت:سخنان وزیرکشور درباره واردات 27 هزار خودرو توسط کمیته امداد، موضوعی نیست که بتوان به این سادگی از کنارش عبور کرد؛ البته مجلس در جریان این مسأله نبوده، اما باید دید به‌طورخاص این تخلف در چه دوره‌ای و توسط چه کسانی مدیریت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید کیا IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    خیلی جالب بود
  • نقی IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    احسن به این رییس جمهوری که ازروز اول مشکلات کشورو درک کرد .که تحریما چه بلای سرمردم اوردن.مثل بعضیها اول نگفت کاغذ پاره بعد ازاینکه روزگار مردم سیاه کرد .گفت تحریمها باعث شدن
  • دوست IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    ازواردات خودروهای لوکس از جمله بی‌ام‌و و پورشه گفت واظهار داشت:در کمیته امداد بیش از 100 نفر، 27 هزار خودروی لوکس وارد کشور کرده‌اند و متأسفانه از حقوق مستضعفان سوءاستفاده شد. تاسف.تاسف ...........