پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین - سید کمال‌الدین حسینی گفت: تحقیقات نشان داده که در هر زمینه از سطوح علمی و آموزشی که با استفاده از زبان شفاهی مسائل را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم، درک و فهم مطالب برای آن ها آسان تر خواهد بود.

اجرای برنامه های متنوع در گسترش فرهنگ جهادی جوانان استان

وی اظهار داشت: با توجه به اینكه آگاهی از رشد ذهنی و مغزی كودك از اهمیت خاصی برخوردار است، ایجاد نوع شناخت حرکت های رفتاری و تنوع بخشی در این حوزه امری مهم است.

حسینی در ادامه به برپایی شهربازی مقاومت به صورت دائمی آن هم با اجرای برنامه های متنوع امری مطلوب در گسترش فرهنگ جهادی برای نوجوانان و جوانان ارزیابی کرد افزود: برای اقدام فعالیت گسترده و دائمی باید در مرحله نخست به اهداف و فرآیند های آن به آگاهی کامل برسیم تا بتوانیم بعد از مدتی به اثرات و ارزش های مثبت آن دست یابیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی در ادامه به حضور تشکلهای مردمی در برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید از گسترش دولت ها جلوگیری و از تشکل ها در تمام بخش ها حمایت کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی اقدامات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در حوزه مسائل فرهنگی شهر مشهد را مثبت عنوان کرد و گفت: این سازمان تاکنون توانسته است متناسب با شرایط سنی کودکان برنامه ریزی های ارزنده ای برای رشد فکری و روانشناختی آن ها انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.