پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز گفت: از طرف دیگر غلط‌های املایی و انشایی تابلوهای راهنما در شهر تبریز از مواردی بود که گردشگران به ما اطلاع می‌دادند و حتی عکس‌هایی از این تابلوها را در اختیار ما گذاشتند!

غلط‌های املایی و انشایی در تابلوهای راهنما در شهر تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  اکرم حضرتی در جلسه ظهر امروز شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه گردشگران تابستانی خاطرات بسیار خوبی از سفر به تبریز داشته‌اند، اظهار داشت: با این حال کمبود هتل و مراکز اقامتی باعث مشکلاتی برای مسافران شده بود که به ما هم اطلاع دادند.

وی افزود: از طرف دیگر غلط‌های املایی و انشایی تابلوهای راهنما در شهر تبریز از مواردی بود که گردشگران به ما اطلاع می‌دادند و حتی عکس‌هایی از این تابلوها را در اختیار ما گذاشتند!

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه لازم است عدالت در سفرهای استانی مدیران شهرداری رعایت شود، گفت: پای بعضی مدیران شهرداری به زمین نمی‌رسد و همیشه در آسمان‌ها هستند و بعضی مدیران خصوصا در حوزه‌های خدماتی، فرهنگی و مدیران میانی از چنین سفرهایی محروم هستند که لازم است شهردار تبریز به این مسئله توجه بیشتری نشان دهد.

فریدون بابایی دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز در تذکری دیگر با تشکر از تلاش‌های مدیریت شهری برای راه‌اندازی مترو گفت: با این حال لازم است زیرساخت‌های مترو و قطار شهری قوی‌تر باشند.

وی افزود: در بازدید اخیر از کشور اتریش دیدیم که در مناطقی که به لحاظ توپوگرافیکی به ملازینال نزدیکی بوده و شیب بالایی داشت خطوط قطار شهری به خوبی کشیده شده بود.

وی افزود:  لازم است در بحث‌های مترو و قطار شهری از کشورها و شرکت‌های قوی کمک و مشاوره بگیریم.

افراد عضو نظام مهندسی تنها می‌توانند اظهار نظر کنند

رسول درسخوان نیز با تاکید بر اینکه مطالعات نشان داده است که در بحث بازسازی اتوبان پاسداران، لازم است ابتدا جبهه جنوبی و بعد جبهه شمالی مورد بازسی قرار بگیرد، گفت: باید در این مورد در جلسات فنی گزارش داده شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: در مورد انتخابات اخیر نظام مهندسی نیز تنها افرادی می‌توانند اظهار نظر کنند که حق عضویت می‌دهند و افراد دیگر و نمایندگان مجلس صلاحیت اظهار نظر در این مورد را ندارند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.