پیشنهاد سردبیر

معاون امور فنی و اجارات معاونت بهره وری سازمان اوقاف:خراسان رضوی یکی از استان های تاثیر گذار در موضوع اطلاعات پایه رقبات و موقوفات کشور است.

خراسان رضوی یکی از استان های تاثیر گذار در اطلاعات پایه رقبات و موقوفات کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان رضوی ، روز گذشته طی جلسه ای  با حضور یاور صفایی منش معاون امور فنی و اجارات معاونت بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه با حجت الاسلام احمدزاده معاون محترم بهره وری اوقاف استان و کارشناسان اجارات اوقاف استان ،وضعیت اطلاعات پایه رقبات و موقوفات بخصوص اراضی کشاورزی و املاک بلا معارض مورد بررسی قرار گرفت.

صفایی منش معاون امور فنی و اجارات معاونت بهره وری سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در این جلسه موضوع Gis  و تائید رقبات استان خراسان رضوی بحث و بررسی شد.

معاون امور فنی و اجارات معاونت بهره وری سازمان اوقاف با اشاره به اینکه 7 فقره اسناد اجاره اخیرا توسط معاونت حقوقی سازمان برای رقبات عرصه و اعیان تدوین کرده است افزود:به جهت بارگذاری این اسناد اجاره در سامانه نیاز به اخذ مشورتی مسئولین و کارشناسان اجارات استان های تاثیر گذار در موضوع موقوفات و رقبات می باشد.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی به سبب فراوانی موقوفات و رقبات یکی از استان های تاثیر گذار در موضوع رقبات و اجارات است تصریح کرد: به جهت اخذ نظر مشورتی مسئولین و کارشناسان استان خراسان رضوی با آنها به گفتگو نشسته و نظرات آنها گرفته شد.

گفتنی است معاون امور فنی و اجارات معاونت بهره وری سازمان اوقاف نیز طی بازدیدی از وضعیت رقبات موقوفه عبدالله رضوی شهرستان طرقبه شاندیز مطلع و در جلسه با معاون بهره وری اوقاف استان و کارشناسان اجارات موضوعات مرتبط با رقبات این موقوفه بررسی و تصمیم های لازم اتخاذ شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.