پیشنهاد سردبیر

شماری از سهامداران شرکت سرمایه گذاری پدیده صبح روز چهارشنبه مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند.

تجمع سهامداران پدیده مقابل استانداری خراسان رضوی

تجمع کنندگان معترض پدیده خواستار رسیدگی سریعتر مسوولان به وضعیت خود و پاسخگویی آنان شدند. 
شرکت سهامی خاص پدیده شاندیز از نیمه دوم سال گذشته به دلیل فروش غیر قانونی و گسترده سهام به مردم ، با پلمپ دفاتر فروش خود توسط دادگستری استان مواجه شد و به یکباره شمار زیادی از سهامداران برای فروش سهام خود به دفاتر این مجموعه مراجعه کردند. 
کشمکش های این شرکت بر سر مباحث حقوقی و غیره موجب شد که برای پاسخگویی به جمعیت قابل توجه سهامداران خود، حواله ها شش ماهه، هفت یا هشت ماهه صادر کنند.
موعد سررسید این حواله ها از ابتدای شهریورماه بود که تاکنون پرداخت نشده و براساس اطلاعیه ای که این شرکت برروی درب دفتر اصلی خود نصب کرده اعلام نموده که امکان پرداخت این حواله ها به بعد موکول شده است.

ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 0
    با تشکر از زحمات مدیر سایت. وسلام به تمام سهامداران دوستانی که شماره تلفن نمایندگان محترم ویا مسئولین کشوری وحتی مسئولین ذیربط را روی سایت برای اطلاع عموم قرار دادند تا جهت داد خواهی مورد استفاده قرار دهند. بایدبه عرض برسانم که اینجانب از تهران ساعتهای متمادی باشمارههای یاد شده شبانه روز زنگ زدم موفق نشدم با هیچکدام تماس بگیرم. وحتی در سایت خبرگذاری جمهوری اسلامی در قسمت ارتباط بی واسطه با مسئولین به تعداد (63 ) نفر از آقای رئیس جمهور تا آخر پیام در این رابطه فرستادم هیچ خبری نشد. دوستان مشت نمونه خروار است. شما هزاران نفردر شهر مقدس مشهد.جلوی استانداری تجمع کردید کم دروغ شنیدید. ؟ اگر مشاهده میکنید که سرنوشت یک میلیون نفر دست عده ای مغرض و بی ایمان چنین ببازی گرفته میشود.و هیچ مسئولی بدان توجه نمی کند. بیاد داشته باشید.که غرق شدن یک بچه ای از پناه جویان دنیاراتکان داد و رهبر کشور المان که یک خانم است دستور پذیرش (20000 ) پناه جوی مسلمان را صادر کرد.گر چه خود مسلمان نیست. از مردانگی و اسلام فقط نامی مانده شرم باد بر انهائی که اینقدر با روح و روان و شعور مردم بازی می کنند. و یا در آنگولا رئیس جمهورش را بخاطر اختلاس دستگیر و زندانی مکنند. ما می خواهیم هرچه سریع تر متخلفین ذیربط چه در دولت قبلی چه در دولت فعلی دستگیر و محاکمه شوند . اجرای قانون حاکم باشد. نه دروغ نه شعار نه وعده سرخرمن .نه امروز و فردا .ما به مسئولین پاک و با ایمان و مسلمان واقعی نیازمندیم . نه مترسک . با الفاظ بازی کردن مشکل حل نمیشود . عمل لازم است وبس.9 ماه گذشت کدام راهکار حقوقی به اجراء درآمد.؟ صحنه گردانی کافیست این مردم بازیچه شما نیستند. عملی مفید بجای الفاظی و دروغ. ( این سه بند که میگوئید کجاست ) وکی مشکلش حل میشود.؟ با مردم مسئولین روراست باشند. با تشکر باز نشسته نا امید.
  • سعید IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 0
    وقتی قانون نیست نظرت نیست تجمع شکل می گیرد این بود وعده هایی که در اول انقلاب دادید
  • 55555 IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    2 0
    جناب آقای استاندار....فقط یه سوال چرابه موضوع پدیده بعد از یه مدت طولانی یه دفعه برخورد شد.دادستان قوه قضائیه .آقای صادقی شما که ید طولا دارید در کارتون چرا به اسم مردم .مردم رو سرکارمیگذارید فردا قیامت شما مسئول هستید.شماقسم خوردیدکه خدمت کنید....پدیده اگه شکرخوردبرخورد کنیدباهش ..جواب مردم روبدید.بازی نکید ..خدابه بلاتکلیفی شما وعده میدهد .....