پیشنهاد سردبیر

روزنامه صهیونیستی هاآرتص از اجرای توطئه تقسیم مکانی مسجد الاقصی میان مسلمانان و صهیونیست ها پس از تقسیم زمانی آن قبل از پایان سال کنونی خبر داد.

روزنامه صهیونیستی از توطئه تقسیم مکانی مسجد الاقصی خبر داد

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: آنچه این روزها رخ می دهد مقدمه ای برای اجرای این طرح است، همانطور که مسجد الاقصی از نظر زمانی میان مسلمانان و شهرک نشینان (صهیونیست) تقسیم و به هر کدام سهم مشخصی برای انجام نماز و عبادت داده شد.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص افزود: طرح تقسیم مکانی مسجد الاقصی میان مسلمانان و یهودیان (صهیونیست ها) پس از تقسیم زمانی آن منجر به تخصیص بخش بزرگتر این مسجد به شهرک نشینان صهیونیست با داشتن سهم زمانی مشخص برای انجام مراسم دینی علیه مسلمانان می شود.
بر اساس این طرح که اخیرا در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی مطرح شد، رژیم اشغالگر قدس می تواند به فرصت مناسبی برای تقسیم مکانی مسجد الاقصی و اجرای توطئه آن که طی چند روز اخیر آن را آغاز کرده به هدف اشغال کامل مسجدالاقصی و ساخت معبد هیکل دست یابد.
ادامه محدودیت دسترسی فلسطینیان به مسجدالاقصی طی سه هفته اخیر و تشدید بازداشت و سرکوب ساکنان محلی بیت المقدس از سوی رژیم صهیونیستی مصداق اجرای توطئه تقسیم زمانی و مقدمه ای برای اشغال کامل این مکان مقدس در سایه سکوت جهان عرب است.
منابع فلسطینی گزارش دادند: نظامیان صهیونیست بامداد روز (یکشنبه) با ایجاد مانع در ورودی های مسجدالاقصی از ورود دهها زن فلسطینی و چندین مرد به این مسجد جلوگیری کرد.
رژیم صهیونیستی سه هفته است که از بین ساعات 7 تا 11 بامداد از ورود بانوان فلسطینی به مسجدالاقصی جلوگیری می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.