جانشین رئیس ستاد خراسان رضوی برای ساماندهی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی از پیش بینی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به منظور انتقال زائران کربلای معلا از این استان به عتبات عالیات در عراق خبر داد.

پیش بینی ۵۰۰ اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومبی استانداری خراسان رضوی، محمدحسن واحدی در نشست ستاد راهیپایی بزرگ اربعین گفت: زائران برای این سفر باید به دفاتر خدمات مسافرتی مجاز تعیین شده از سوی اداره کل حج و زیارت مراجعه و از تجمع در مقابل کنسولگری عراق در مشهد خودداری کنند.
وی گفت: اعزام زائران از یک هفته مانده به اربعین آغاز خواهد شد لذا متقاضیان تشرف باید پیش از عزیمت روادید خود را گرفته باشند.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: در این چارچوب از خروج افرادی که در'سامانه سماح' ثبت نام نکرده و روادی نگرفته اند جلوگیری به عمل خواهد آمد.
وی افزود: سامانه سماح از سوی حج و زیارت به همین منظور راه اندازی شده است.
واحدی تاکید کرد: ستاد ساماندهی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در پی ایجاد امکان سفر رایگان برای زائران حسینی نیست.
وی ادامه داد: کمیته های هفتگانه ستاد ساماندهی پیاده روی زائران اربعین حسینی با هدف پشتیبانی و ارائه خدمات مناسب و شایسته به زائران حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در خراسان رضوی فعال شده اند.
او گفت: حدفاصل نجف اشرف تا کربلای معلی پنج موکب از استان خراسان رضوی برپا می شود که اداره آنها توسط نیکوکاران صورت می گیرد.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: امسال شهرداری مشهد نیز در چهار حوزه اسکان، حمل و نقل، فرهنگی و پشتیبانی در مسیر مهران - نجف تا کربلا به کمک جهت ساماندهی زائران اربعین حسینی خواهد آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.