پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- لرستان : شهردار خرم آباد از راه اندازی سامانه پیام صوتی "ندای فرهنگ" در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد خبر داد .

سامانه ندای فرهنگ درخرم آباد راه اندازی خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ، یحیی عیدی بیرانوند با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی این سامانه، از طریق خطوط تلفن ثابت و همراه برای تبلیغ و ترویج فرهنگ شهروندی به منازل همشهریان می رویم.

وی افزود: این برنامه با هدف دخیل کردن خانواده ها در موضوعات فرهنگی و جلب توجه اقشار جامعه به امر مهم فرهنگ و معرفی هرچه بیشتر فرهنگ شهروندی و مصادیق آن و همچنین برقراری ارتباط هرچه بیشتر با شهروندان که در واقع مالکان اصلی شهر تلقی می شوند ، اجرا می گردد.

شهردار خرم آباد اظهار داشت: خروج شهرداری از انزوا یکی از وظایف درون ساختاری سازمان فرهنگی ورزشی است و ایجاد وحدت بین همکاران ، جلب مشارکت های عمومی و افزایش تعلق خاطر همکاران ، بالابردن پرستیژ شهرداری و... از وظایفی است که از سازمان فرهنگی ورزشی انتظار می رود.

عیدی بیرانوند تصریح کرد: برنامه ریزی علمی و متقن و اجرایی نمودن طرح هایی همچون رادیو شهرآوا، سامانه ندای فرهنگ، شهردار مدرسه، نذر فرهنگی، شهریاران، خانه فرهنگ و هنر، فستیوال های خانوادگی، المپیادهای محله ای ، تبلیغات اجتماعی و طرح های خاص برای کنش های اجتماعی بانوان خرم آبادی، اجرای برنامه هایی در زمینه فرهنگ بومی و ملی و محلی و... در کنار توسعه ورزش همگانی و نشاط اجتماعی و از جمله طرحهایی که در دستور کار این سازمان قرار گرفته ، می تواند تاثیر بسزایی در توسعه فرهنگی شهر خرم آباد داشته باشد.

وی تاکید کرد: با تاسیس سازمان فرهنگی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که با استفاده از نیروهای متخصص درون شهرداری و همچنین بهره گیری از صاحب نظران و پیشکسوتان و دست اندرکاران دو مقوله مهم فرهنگ و ورزش و همچنین با به کار بستن انواع ابزار ها و طرح ها و استفاده از فناوری های متعدد ، ارتباط بین مدیریت شهری و شهروندان را بیشتر کنیم و فاصله ها را تا حد ممکن به حداقل برسانیم تا با هم افزایی هرچه بیشتر شاهد شکوفایی شهر و دیار خودمان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.