پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- لرستان: نویسنده‌ لرستانی از برگزاری کارگاه آزاد آموزش داستان‌نویسی در خرم‌آباد خبر داد.

کارگاه‌ آزاد آموزش داستان‌نویسی در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ، "کرم‌رضا تاج‌مهر" با اعلام این خبر گفت: بعد از وقفه‌ای حدودا ٣ ساله در نظر داریم مجدداً کارگاه داستان‌نویسی را این بار به‌صورت آزاد در خرم‌آباد دایر نماییم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت کارگاه آموزش داستان‌نویسی فقط ١٥ نفر می‌باشد، افزود: در صورتی که علاقه‌مندان بیشتری برای این کارگاه ثبت‌نام کنند، کارگاه دوم برای روز دیگری در هفته برنامه‌ریزی خواهد شد.

تاج‌مهر عنوان داشت: این کارگاه آموزشی ویژه‌ علاقه‌مندانی است که می‌خواهند داستان‌نویسی را به صورت جدی و بر اساس روش‌ها و شیوه‌های صحیح بیاموزند.

خالق کتاب "سمفونی قورباغه‌ها" با اشاره به تعداد قابل‌توجه داستان‌نویسان جوان موفق لرستانی و جایگاه‌ ارزشمندی که در کشور دارند، اظهار داشت: لازمه‌ی تقویت جریان داستان‌نویسی لرستان و تداوم آن، توجه به مقوله‌ی آموزش اصولی و صحیح می‌باشد که تلاش می‌کنیم در چنین کارگاه‌هایی به جذب و پرورش استعدادها و در نهایت تحقق این مسأله بپردازیم.

"برنده‌ی جایزه مهرگان ادب در سال ٩٣" با تاکید بر اینکه کارگاهی که قرار است برگزار شود به هیچ عنوان "محفلی" نیست، عنوان داشت: پروسه‌ای علمی، خلاقانه و حساب‌شده برای این کارگاه در نظر گرفته‌ایم که از این نظر متفاوت با تمام کارگاه‌هایی است که در حال حاضر در جای‌جای کشور در حال برگزاری است.

تاج‌مهر تصریح کرد: به موازات این کارگاه آموزشی، کارگاه داستان‌خوانی و نقد داستان هم به صورت مجزا و مستقل در روز دیگری برگزار خواهد شد تا داستان‌نویسان آثارشان را در این کارگاه عرضه نمایند و مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

وی در مورد چگونگی برگزاری کارگاه‌ها و ثبت‌نام گفت: کارگاه‌ها در یک موسسه‌ی فرهنگی آزاد در مرکز شهر برگزار می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن ٠٩٣٣٩٧٧٠٣٩٩ تماس حاصل نمایند.

نویسنده  کتاب "غریبه‌ای زیر درخت نارنج" همچنین در مورد آثار داستانی جدید خودش بیان کرد: یک رمان و دو مجموعه‌داستان کوتاه برای چاپ به ناشر سپرده‌ام که در مرحله‌ی آماده‌سازی به منظور ارائه به ارشاد برای کسب مجوز نشر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.