پیشنهاد سردبیر

ساری - خبرنگار قدس آنلاین : مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از صادرات نفت‌گاز از ساری به افغانستان خبر داد.

آغاز صادرات نفت‌گاز از مازندران به افغانستان

به گزارش قدس آنلاین از ساری ،حسینعلی طالبی با بیان اینکه صادرات نفت‌گاز از این شرکت به افغانستان آغاز شده است ، افزود : روزانه یک تا 3 میلیون لیتر سوخت نفت‌گاز از مخازن شرکت روانه افغانستان می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با مدیران تأمین ، توزیع و عملیات ، امور بین‌الملل و مدیران ستادی شرکت نفت در مورد صادرات نفت‌گاز به کشور افغانستان ، یادآور شد : مجوز بارگیری روزانه یک تا 3 میلیون لیتر سوخت نفت‌گاز به منظور صادرات به کشور افغانستان صادر شده است.

طالبی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری وظیفه مهیا کردن بسترهای لازم برای بارگیری نفت‌کش‌ها را بر عهده دارد ، تصریح نمود : به این منظور دو مخزن ذخیره نفت‌گاز برای ذخیره 20 میلیون لیتر سوخت برای صادرات به افغانستان در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از اختصاص چهار سکوی بارگیری به منظور تسریع در عملیات بارگیری نفت‌کش‌ها خبر داد و گفت : سودآوری و ارزآوری برای کشور و بهره ‌برداری از ظرفیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از مزایای مهم صادرات نفت‌گاز به کشور افغانستان می باشد و با این اقدام زمینه اشتغال بسیاری از رانندگان ماشین‌های نفت‌کش فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.