پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین لرستان-رییس و عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد و مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری از روند ساخت پایانه مسافربری برون استانی خرم آباد بازدید و در جریان تکمیل این پروژه قرار گرفتند. رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد کمبود اعتبار را بزرگترین مانع تسریع در روند ساخت پایانه مسافربری برون استانی عنوان کرد .

تکمیل پایانه مسافربری برون استانی در گرو اعتبار

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مهندس حسن آذری گفت: برای سرعت بخشیدن به تکمیل این پایانه همکاری سایر دستگاهها نیز ضروری است .

دیگر عضو شورای شهر خرم آباد و رییس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک هم گفت: با توجه به موقعیت مکانی پایانه، بحث ورودی و خروجی و دسترسی آسان مسافرین به این منطقه یک اولویت است .

رضا بیرانوند احداث پایانه مسافربری برون استانی را اقدامی جهت کاهش ترافیک خیابان شریعتی و ساماندهی تعاونی ها در یک محل برشمرد .

دالوند مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری خرم آباد نیز در این بازدید کمبود اعتبار را عامل کندی پیشرفت و تکمیل پایانه ذکر کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد فاز اول این پروژه طی شش ماه آینده به اتمام برسد.

پایانه مسافربری برون استانی خرم آباد در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع در منطقه کرگانه در دست احداث می باشد .

مرحله سفت کاری فاز اول این پروژه به متراژ چهار هزار و 200 متر مربع با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان به پایان رسیده است. برای تکمیل این پروژه به سه میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است که فقط سیستم سرمایشی و گرمایشی آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه دارد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.