قدس آنلاین - ایلام: فرماندار مهران گفت: آب شرب پایانه مرزی مهران تأمین شده است.

آب شرب پایانه مرزی مهران تأمین شده است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مراد ناصری با بیان اینکه یکی از مشکلات مهران در اربعین سال گذشته تأمین آب شرب پایانه مرزی بود، اظهارداشت: برای رفع این مشکل در سال جاری 19 کیلومتر خط آبرسانی از 2 حلقه چاه آب شرب احداث شده که 22 تا 24 میلی متر آب در ثانیه وارد شبکه می کند و مشکل آبرسانی به پایانه مرزی را مرتفع کرده است.

وی با اشاره به اینکه 100 هکتار پارکینگ در مرز مهران برای پارک خودروهای زائران آماده شده و پلیس با همه توان بر آن نظارت می‌کند، افزود: زائران نگران پارک خودروهای خود نباشند و با اطمینان می توانند وسایل نقلیه خود را در این پارکینگ تا پایان اربعین پارک کنند.

فرماندار مهران به تلاش همه مسئولان و همت مردم شهرستان 30 هزار نفری مهران و استان 600 هزار نفری ایلام برای استقبال از زائران اربعین حسینی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از مشکلات اساسی اربعین سال گذشته، کمبود پیشخوان(گیت) ‌های پایانه مرزی مهران بود که با تدابیر اتخاذ شده امسال شمار آن‌ها به 96 گیت ثابت و سیار افزایش یافته است.

مراد ناصری همچنین با اشاره به احداث 300 چشمه سرویس بهداشتی در سه نقطه شهر مهران، پل زائر تا پایانه و پایانه مرزی، بیان داشت:  مسیر پل زائر تا مرز نیز به‌وسیله ایجاد 11 کیلومتر روشنایی تجهیز شده و زائران می توانند در شب نیز به حرکت خود ادامه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.