پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- لرستان: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خرم آباد در روز چهارشنبه با حضور فرماندار خرم آباد و دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات فرمانداری خرم آباد برگزار شد.

جنگ، مهم ترین و بزرگ ترین بحران تحمیل شده برای یک ملت

 به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، فرماندار خرم آباد با گرامی داشت هفته بسیج گفت: مهم ترین و بزرگ ترین بحران برای هر کشور که می تواند بر یک ملت تحمیل بشود جنگ است که ملت ایران این موضوع را تجربه کرده است و این ملت توانسته است با وجود کمی و کاستی های برگرفته از عدم انسجام اداری بدلیل وقوع انقلاب، با مشارکت از این آزمون به خوبی عبور نمایند.

حبیب ا... خجسته پور افزود: ملتی که بتواند از چنین بحرانی با مشارکت و مدیریت صحیح عبور کند، قطعاً می تواند از پس همه بحران ها برآید.

وی تصریح کرد: امید می رود در زمان کنونی با روحیه بسیجی، همدلی و مشارکت مسؤولین و مردم به حوادث احتمالی غلبه کنیم.

خجسته پور به حادثه سیل در کوهدشت و جنوب خرم آباد اشاره کرد و گفت: همه مسؤولان استان بسیج شدند و در جهت خدمت رسانی به مردم خسارت دیده در اولین ساعات با تلاش و کوشش دستگاه های ذیربط موضوع فیصله یافت. وی حضور به موقع مسؤولین در کنار مردم را درک بالای آن ها و باعث دلگرمی و روحیه بخشی مردم دانست.

فرماندار خرم آباد با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین تصریح کرد: اربعین در سال های اخیر از یک مناسبت مذهبی به یک همایش سیاسی مذهبی تبدیل شده است. وی در ادامه بیان داشت: خیل عظیمی از مشتاقان و دوست داران اهل بیت (ع) راهی سرزمین کربلا و شرکت در همایش بزرگ اربعین هستند و قطعاً یکی از گذرگاه های مواصلاتی این مراسم شهرستان خرم آباد است. فرمانده خرم آباد از آمادگی این شهرستان خبر داد و افزود: تدابیر خوبی اندیشیده شده است و انتظار می رود همه مسؤولان اجرایی یاری گر و سهمیه ما در این امر معنوی باشد.حبیب ا... خجسته پور نسبت به پیش بینی بارش های شدید در آذرماه و زمستان سال جاری با برنامه ریزی لازم جهت جلوگیری از حوادث اشاره کرد و اظهار داشت: در مورد حوادث جاده ای ناشی از این بارش ها و روستاهای در حاشیه آب راه ها باید اقدامات مناسب صورت بگیرد.این مقام مسؤول با یادآوری به بارش های اخیر اضافه کرد: از شهرداری انتظار داریم که نسبت به پل های موقف تاکید بیشتری داشته باشند و در صورت شروع بارندگی با همکاری راهنمایی و رانندگی نسبت به انسداد این پل ها و روان سازی ترافیک اقدامات لازم را مبذول نمایند. فرماندار خرم آباد با اشاره به وجود کمبود تجهیزات سنگین در حوادث سیل اخیر سازمان های اجرایی را مکلف به شناسایی و عقد قرارداد با بخش خصوصی نمود.

وی عنوان نمود: با ورود بخش خصوصی به این موضوع انتظار می رود از این ظرفیت در زمان بروز حادثه به نحو احسنت استفاده شود.

وی در خاتمه آماده بودن دستگاه ها و پرسنل خدمات رسان در طول شبانه روز در این ایان را خواستار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.