پیشنهاد سردبیر

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: تا پایان سال جاری حدود ۱۶۰۰ نفر دیگر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد و برنامه اعلام‌شده از سوی سازمان برای اعزام ۲۵ هزار نفر به طور کامل محقق می‌شود.

اعزام ۱۶۰۰ بازنشسته و مستمری‌بگیر دیگر تأمین اجتماعی به مشهد تا پایان سال

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایسنا، دکتر منصور اعتصامی در جلسه ارائه گزارش تفصیلی طرح اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس( کرامت رضوی) که با حضور شرکای اجتماعی برگزار شد، افزود: برای اجرای این طرح در سال آینده نیز 10 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طرح کرامت رضوی با لطف خداوند اجرایی شده است، گفت: در این طرح 23 هزار و 400 نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی تا کنون به زیارت آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) مشرف شده‌اند و اعزام بازنشستگان عزیز تا رسیدن به 25 هزار نفری که در ابتدای سال اعلام شد، تداوم خواهد یافت.

اعتصامی، اجرای طرح کرامت رضوی را کار فرهنگی با ارزشی توصیف کرد و افزود: تلاش فراوانی شده که در اجرای این طرح یک بسته فرهنگی مناسب در اختیار زائران باشد و مستمری بگیران عزیز در قالب طرح کرامت رضوی با رضایت کامل و استفاده مطلوب از تسهیلات در نظر گرفته شده به مشهد مقدس مشرف شوند.

وی افزود: برای این عزیزان محصولات فرهنگی متناسب با شرایط آنها از جمله کتاب‌های مصور و همچنین کتابهای دعا با خط درشت و ترجمه روان در نظر گرفته شده است.

اعتصامی ادامه داد: همراهی روحانیون با این کاروان‌ها نیز از جمله برنامه هایی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد و روحانیون در اجرای این برنامه فرهنگی نقش بسیار مهمی خواهند داشت.

وی گفت: تا پایان سال بانک اطلاعاتی افراد اعزام شده به مشهد مقدس تکمیل و اسامی و مشخصات تمامی افراد اعزام شده جمع آوری می شود.

اعتصامی افزود: گزارش اجرای طرح کرامت رضوی را به مبادی گوناگون ارائه خواهیم کرد و همچنین این گزارش را به عنوان یک نوآوری به سازمان بین‌المللی تأمین اجتماعی نیز ارائه می‌دهیم.

براساس گزارش سایت تامین اجتماعی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح کرامت رضوی در سال 95 نیز بر پایه اطلاعات استخراج شده در سال جاری انجام خواهد شد.

وی افزود: اعتباری نیز از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای توسعه قرآنی برای ترویج فرهنگ قرآنی در این سفرها در نظر گرفته شده است و یک فرآیند فرهنگی را در درون این فرآیند فرهنگی اجرا می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.